کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه کمیته صنعت، معدن و تجارت ستاد دهه فجر استان

13 بهمن 1393 ساعت 10:05

کمیته صنعت، معدن و تجارت ستاد دهه فجر استان جهت فراخوان برای حضور گسترده مردم و فعالان اقتصادی در برنامه ها و جشن های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.


به گزارش جهانبین نیوز کمیته صنعت، معدن و تجارت ستاد دهه فجر استان جهت فراخوان برای حضور گسترده مردم و فعالان اقتصادی در برنامه ها و جشن های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

در حالی سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن می گیریم که همچنان نوای روح بخش خمینی(ره) کبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روح و جانمان را جلا می بخشد و همچنان با حضور مقتدرانه و کلام مدبرانه مقام معظم رهبری جان تازه ای می گیریم و با تدبیر ریاست محترم جمهوری با امید به آینده ای بهتر پر کار و پر نلاش به پیش می رویم.

در این روزهای خجسته یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و خاطرات روزهای با شکوه پیروزی را گرامی داشته و جشن می گیریم.

کمیته صنعت، معدن و تجارت استان در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر سال 1393 از کلیه اقشار مختلف جامعه نجیب استان به ویژه فعالان حوزه بزرگ صنعت، معدن و تجارت دعوت می نماید تا دوشادوش همدیگر و یکصدا با هم در برنامه ها و جشن های ویژه دهه مبارک فجر شرکت نمایند. خداوند بزرگ قطعاً به جویندگان و رهپویان کار و تلاش و بر همت بلندشان برکت و بهروزی عطا خواهد کرد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20645

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20645/بیانیه-کمیته-صنعت-معدن-تجارت-ستاد-دهه-فجر-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir