کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسیر گردنه روستای امیری ریگ آسفالت و خط کشی شد

12 بهمن 1393 ساعت 8:22

سرپرست راه و شهرسازی شهرستان لردگان از خط کشی و روکش آسفالت مسیر گردنه اميري ريگ خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، روح الله غلامي با اعلام اين خبر گفت:با اجراي تقريبي ۱۱۰متر كانال بتني رو باز به عرض ۱/۲ متر ، يك دستگاه پل لوله اي به طول ۱۰ و به قطر ۱/۲ متر و همچنین زیر سازی و روکش نهایی آسفالت به طول ۳۰۰متر با هزينه اي حدود ۱میلیارد ريال روي جاده ارتباطي دهستان ريگ(واقع در گردنه روستای امیری)، يكي از نقاط حادثه خيز شهرستان لردگان رفع و بهسازی شد.

وي اظهار کرد: اين اداره با تمامي تجهيزات و ماشين آلات مورد نياز در كنار پيمانكار محلي و حضور فعال مردم و شوراي هاي اسلامي پر تلاش منطقه اقدام به جابجايي مسير كانال آبياري مزارع پايين دست نموده كه اين امر ضمن ساماندهي گردنه واصلاح شيب جاده ، باعث بالا رفتن ايمني جاده ارتباطي دهستان ريگ شده است.

وی افزود:پس از انجام کلیه عملیات بهسازی محور فوق خط کشی نیز شده است و هم اکنون در حال نصب گاردریل آن می باشیم ،و در آینده نزدیک نسبت به نصب تابلو و علایم راهنمایی و رانندگی آن اقدام خواهد شد.

سرپرست راه و شهرسازي لردگان تأكيدكرد: با توجه به وقوع حوادث متعدد و ناگوار در اين نقطه و درخواستهاي مكرر اهالي منطقه در طول سنوات گذشته و همچنين در راستاي اهداف اداره كل راه و شهرسازي مبني بر ايمن سازي مسير تردد محورهاي ارتباطي، امسال تصميم بر اجراي اين پروژه نموده ايم. با انجام اين مهم كه يكي از دغدغهاي اصلي اهالي منطقه بوده است، موجبات رضايت و مسرت آنها فراهم شده است .

دهستان ريگ با جمعيتي معادل ۱۴۰۰۰ نفر در فاصله ۲۵كيلومتري شرق لردگان متصل به جاده ارتباطي لردگان - مالخليفه است.
انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20596

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20596/مسیر-گردنه-روستای-امیری-ریگ-آسفالت-خط-کشی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir