کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس تبليغات اسلامي کوهرنگ:

ظهور امام زمان(عج) نشانه هاي حتمي و غير حتمي دارد و هيچ کس حق تعيين زمان مشخص براي ظهور ندارد

10 بهمن 1393 ساعت 22:12

حجت‌الاسلام علي نصيري در جمع مديران کوهرنگ گفت: ظهور امام زمان(عج) نشانه هاي حتمي و غير حتمي دارد و هيچ کس حق تعيين زمان مشخص براي ظهور ندارد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت‌الاسلام علي نصيری رئيس تبليغات اسلامی کوهرنگ در نشست معارف مديران دستگاه های اجرايی اين شهرستان به بيان مباحثی در خصوص علائم و نشانه هاي ظهور حضرت امام زمان (عج) و رواياتی پيرامون ظهور آن حضرت، پرداخت.
 
وي افزود: نشانه هاي ظهور دو دسته بوده که يکی حتمی که مشروط به هيچ قيد و شرطی نيست و ديگری غير حتمی که مشروط به شروطی است که اگر آن شرايط تحقق يابد آن علائم واقع مي شوند و خروج سفيانی از نشانه های حتمی آن است و راهی جز آن نيست.

حجت‌الاسلام نصيري گفت: ظهور امام زمان(عج) نشانه هاي حتمي و غير حتمي دارد و هيچ کس حق تعيين زمان مشخص براي ظهور ندارد.
 
نصيري در ادامه افزود: بنا به روايت امام صادق(ع)، ظلم و ستم زياد، قطع صله رحم، بي احترامي کودکان به بزرگان، مرگ حق، پذيرفتن دروغ بدکاران، مداحي دروغين از اشخاص، ظلم همسايه به همسايه، شراب خواري آشکار، خواري اهل قرآن، تعطيلي خانه کعبه، عوض شدن جاي حلال و حرام، تعطيل شدن حدود الهي، شايع شدن ستم و تجاوز، حج و جهاد براي غير خدا، سبک شمردن نماز، عقوق پدر و مادر، رواج هرج و مرج، پايمال کردن حق يتيمان، حکومت زن ها و غيره از نشانه هاي ظهور امام زمان(عج) مي باشند.
 
نشست معارف مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان کوهرنگ در محل سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/610ک

 


کد مطلب: 20571

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20571/ظهور-امام-زمان-عج-نشانه-هاي-حتمي-غير-هيچ-کس-حق-تعيين-مشخص-براي-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir