کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس شوراي اسلامي شهر بن :

کميته هاي مردمي شوراي اسلامي در جهت آباداني شهر قدم برمي دارند

4 بهمن 1393 ساعت 13:18

طاهري در اولين جلسه کميته هاي مردمي شوراي اسلامي بن گفت: اين کميته ها کيمته هاي مشورتي براي شوراي شهر است که در جهت آباداني شهر به شوراي اسلامي کمک خواهند نمود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، خدابخش طاهري رئيس شوراي شهر اسلامي بن در اولين جلسه کميته هاي شوراي شهر اسلامي گفت: تشکيل کميته هاي مردمي يکي از وظايف اصلي شوراي شهر بوده و در بند هاي شش و هفت اين شورا در دستور کار قرار گرفته است.


وي تصريح کرد: اين کميته هاي مردمي مي تواند در کنار اعضاي شورا قرار گرفته و در جهت رفع مشکلات شهر گام بردارند.

طاهري خاطر نشان کرد: پويايي و توسعه شهر با انتقادات و پيشنهادات شهروندان ساخته مي شود و اين کميته ها مي توانند در بسياري موارد رابط بين ما و مردم باشند تا به خوبي نظرات کليه شهروندان را ارزيابي کنيم.


رئيس شوراي اسلامي شهر بن افزود: کميته ها، کميته هايي مشورتي است و پيشنهادات اين کميته ها در جلسات شوراي شهر بررسي خواهد شد و با تامين اعتبارات لازم، در جهت عمراني و آباداني شهر گام برداشته مي شود.


در اين جلسه مدعوين جلسه نظرات خود را در جهت هرچه بهتر نمودن کميته ها اعلام کرده و مقرر گرديد در آينده اي نزديک اعضاي کميته ها اعلام به صورت ماهيانه و مستمر جلساتي برگزار شود و به بررسي مسائل شهري پرداخته شود.


کميته هاي شکل گرفته در اين شورا کميته بانوان، فرهنگي-اجتماعي، عمراني- شهر سازي است که هريک از اعضاي کميته ها برحسب توانايي هاي خود عضو اين کميته ها خواهند شد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 20429

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20429/کميته-هاي-مردمي-شوراي-اسلامي-جهت-آباداني-شهر-قدم-برمي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir