کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختیاری:

نشست هم انديشي و بررسي راهكارهاي تكميل، افتتاح و راه اندازي مركز ارتقاء مهارت

2 بهمن 1393 ساعت 18:47

نشست هم انديشي و بررسي راهكارهاي تكميل ،افتتاح و راه اندازي مركز ارتقاء مهارت به ابتكار شركت شهركهاي صنعتي استان برگزار گرديد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ نشست هم انديشي و بررسي راهكارهاي تكميل، افتتاح و راه اندازي مركز ارتقاء مهارت با حضور رئيس پارك علم و فناوري ،معاون سازمان فني و حرفه اي ، و مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان به ابتكار و ميزباني اين شركت برگزار گرديد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان در حاشيه اين نشست گفت: هدف از برگزاري اين نشست را استقرار شرکت های دانش بنیان ،ايجاد زمينه قرار گرفتن علم و صنعت در كنار يكديگر ،توسعه رو به رشد و البته اصولي صنعت با نزديك كردن آموزش به كار ،ارتقاء مهارت و تخصص منابع انساني شاغل در واحد هاي صنعتي و ايجاد فضاي مناسب براي اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاهي در زمينه هاي مرتبط با صنعت بيان كرد.

مهندس رضا گنجي افزود: شرك شهركهاي صنعتي استان در همين راستا در سال ۸۶ زمینی را بصورت رایگان جهت احداث مرکز ارتقاء مهارت به سازمان فنی و حرفه ای استان واگذار نمود که این مرکز بدلیل کمبود اعتبارات تا کنون ۸۰% پیشرفت فیزیکی داشته است که در این نشست تلاش میکنیم با مساعدت سازمان فنی و حرفه ای و همکاری پارک علم و فناوری استان زمینه تكميل ،افتتاح و راه اندازي این مرکز آموزشی را در شهرک صنعتی شهرکرد هموار نماییم.

گنجي اظهار كرد: با رایزنی های بعمل آمده و مساعدت مسئولین محترم حاضر در این نشست توافق گردید تا با انعقاد یک تفاهم نامه سه جانبه تحت نظارت و حمایت استاندار ،بزودی شاهد افتتاح و راه اندازی یکی از مراکز مهم آموزشی و نیز کارآمد در بهبود رشد ،شکوفایی و رونق صنعت در استان باشیم.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20380

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20380/نشست-هم-انديشي-بررسي-راهكارهاي-تكميل-افتتاح-راه-اندازي-مركز-ارتقاء-مهارت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir