کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون عمرانی و امور هماهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری:

کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری یک تضمین قوی و محکم برای اجرای مقررات شهرسازی است

2 بهمن 1393 ساعت 18:37

معاون عمرانی و امور هماهنگی استانداری با تأکید بر جلوگیری از انجام هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز گفت: کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری یک تضمین قوی و محکم برای اجرای مقررات شهرسازی است.


به گزارش جهانبین نیوز گودرز امیری در نشست هم اندیشی با اعضای کمیسیون های ماده ۱۰۰ شهرداری شهرکرد ، ایجاد وحدت رویه و هماهنگی بین کمیسیون های ماده ۱۰۰ شهرداری را مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: رعایت عدالت و مقررات و حفظ منافع عمومی شهروندان در این کمیسیون باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی افزود: نگاه اساسی به این مسائل و رعایت مقررات شهرسازی می تواند مشکلات مدیریت شهری و شهروندان را کاهش دهد.

امیری بر تسریع و ارجاع به موقع پرونده های تخلفات ساختمانی به کمیسیون ماده ۱۰۰ تأکید کرد و اظهار داشت: آرای صادره در این کمیسیون باید در موعد مقرر و به صورت قانونی توسط شهرداری اجرا شود.

وی، بازنگری در مجموعه مقررات کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری را ضروری بر شمرد و گفت: بزودی با تدوین و تصویب قانون جامع مدیریت شهری بخشی از مشکلات و ابهامات در خصوص مسائل ساخت و سازهای شهری بر طرف خواهد شد.

امیری با قدردانی از برخورد قاطع شهرداری شهرکرد با متخلفان ساختمانی در این شهر خاطرنشان ساخت: پرونده ساختمانی شهروندان قبل از ساخت و ساز باید مورد بررسی و دقت نظر بیشتر قرار بگیرد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20378

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20378/کمیسیون-ماده-۱۰۰-شهرداری-یک-تضمین-قوی-محکم-اجرای-مقررات-شهرسازی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir