کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار در جلسه شورای فرهنگ عمومی:

اهانت کنندگان به پیامبر اعظم ایادی استکبار هستند/ باید با کسانی که ارزشها را زیر پا می گذارند برخورد اصولی کنیم

1 بهمن 1393 ساعت 9:01

سلیمانی: با تندروی مخالفم ولی با بی حجابی ها، قرق کردن خیابان، آلودگی صوتی، مخل آسایش عمومی بودن و زیر پا گذاشتن ارزشها باید برخورد اصولی و قانونی کنیم.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز یازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ساعت۱۶ روز گذشته در دفتر استاندار و در غیاب نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای فرهنگ عمومی  و با دو دستور جلسه برگزار شد:
در ابتدای این جلسه بیانیه شورای فرهنگ عمومی استان در محکومیت شدید اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام قرائت شد.

سپس حجه الاسلام کریمی با اشاره به اینکه مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی نماز تا ۱۵/۱۲ تمدید شده است افزود: تا کنون ۳۲۰۰ وبلاگ در سامانه ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود تعداد شرکت کنندگان تا پایان مهلت ثبت نام بسیار قابل توجه باشد.

در ادامه طرح بزرگداشت حماسه ۱۷ خرداد و نقش روحانیت استان در خلق این حماسه با هدف بازشناسی نهضت امام خمینی (ره) و مبارزات روحانیت در اوج اقتدار ظاهری حکومت شاه به تصویب اعضای شورا رسید.

همچنین طرح ساماندهی مجالس و جشن های ازدواج در استان توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ارائه شد که مقرر گردید با تشکیل کمیته های تخصصی این طرح با دقت تمام بررسی و تصویب شود.

پس از پایان صحبت اعضا، استاندار که ریاست جلسه را در غیاب نماینده ولی فقیه بر عهده داشت به جمع بندی مباحث مطرح شده و ارائه نظرات خود پرداخت.
سلیمانی در ابتدای سخنان خود ضمن محکومیت شدید اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم (ص) افزود: هر انسان آزاده و عدالت محوری این عمل زشت را محکوم میکند. وی با اشاره به این که این عمل زشت توسط ایادی استکبار جهانی انجام شده از همه مردم استان خواست تا در راهپیمایی بعد از نماز جمعه این هفته برای محکومیت این موضوع حضور بهم رسانند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در باره طرح ساماندهی مجالس گفت: متاسفانه فرهنگ های ناب و اصیل ملی و مذهبی ما کمرنگ شده و در عین حال در برخی موارد موسیقی مبتذل، عدم رعایت حجاب، حرکات ناشایست و ... آن هم در دید عموم مردم تبدیل به یک عادت شده است.

سلیمانی افزود: با تندروی مخالفم ولی با بی حجابی ها، قرق کردن خیابان، آلودگی صوتی، مخل آسایش عمومی بودن و زیر پا گذاشتن ارزشها باید برخورد اصولی و قانونی کنیم.

انتهای پیام/1021ج


کد مطلب: 20339

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20339/اهانت-کنندگان-پیامبر-اعظم-ایادی-استکبار-هستند-باید-کسانی-ارزشها-زیر-پا-می-گذارند-برخورد-اصولی-کنیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir