کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيامبر ما جلوه رحمت خداست، توهين ممنوع

30 دی 1393 ساعت 11:28

مستکبران مکار، ديري است که دريافته اند دين و آيين احمدي تنها پادزهر در برابر شرارت هاي شرر بار آن ها است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر،

هنگامه اي پر هياهو در چهار سوي گيتي بر پاست غوغائيان دغل ، با هزاران حيله ومکر، درصدد هستند دروغ هاي دجالان را جذاب تر از هميشه جلوه دهند.


بمباران بي امان ماهواره ها اهداف پليد و پنهان اربابان زر و زور را با چاشني چشم فريب کاريکاتور، تصاوير زيبا و کلمات پر طمطراق و پر فريب در جاي جاي ارض و فضا پراکنده اند، تا جماعت جاهل و بي اراده رامطيع مطامع خويش سازند.


وسوسه خناسان، هر لحظه توسط رسانه هاي رنگارنگ، دل از پير و برنا ميبرند وت لاش ميکنند انسان هاي سرگشته و سست ايمان را به آدمکي بي هويت و سر به زير بدل کنند و به قتل و غارت دين و جان و مال ادامه دهند.


مستکبران مکار، ديري است که دريافته اند دين و آيين احمدي تنها پادزهر در برابر شرارت هاي شرر بار آن ها است.


بي جهت نيست که يک روز مزدوري چون سلمان رشدي را رشد مي دهند و تشويق مي کنند تا به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام(ص) جسارت کند و روز دگر، بي پروا از قلب اروپا و فرانسه در قالب کاريکاتور هاي حرمت شکن، قلوب مسلمين دنيا را خونچکان کنند.


در چنين زمانه اي جز با جوشن ايمان و استمداد از قادر منان نمي توان در مقابل تهاجم تمام عيار عدوان مسلط بر رسانه هاي اثر گزار جهان مقاومت کرد.

با استمداد از پيامبراکرم (ص) فرصت نيک و نابي است که با تکيه بر هدايت هاي نجات بخش قرآن و پيروي از مکارم اخلاقي ختم رسولان با معيار کتاب و ميزان براي اقامه قسط و عدل قيام کنيم و به فرموده مقام معظم رهبري آگاه و بيدار دلمان، درس اخلاق پيامبر(ص)، درس عزت پيامبراعظم(ص)، درس علم آموزي و درس رحمت وکرامت و درس وحدتي را که ايشان به ما داده و درس هاي زندگي ما است را بايد در برنامه زندگي خودمان قرار دهيم.



...........................................
يادداشت از : زهرا حيدري
...........................................

انتهای پیام1020ج /520ز


کد مطلب: 20323

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20323/پيامبر-جلوه-رحمت-خداست-توهين-ممنوع

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir