کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بخشدار مرکزي بن:

تبديل شعارگرايي به عمل گرايي رمز موفقيت جامعه است

22 دی 1393 ساعت 11:33

مهدي سليماني گفت: اگر مسئولين ما از شعار گرايي به سمت عمل گرايي حرکت کنند جامعه ،جامعه اي موفق و پويا خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز مهدي سليماني بخشدار مرکزي بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: امر به معروف و نهي از منکر يکي از واجباتي است که خداوند بر دوش انسان ها قرار داده است.


وي تصريح کرد: اگر بخواهيم جامعه اي ايمن و آباد داشته باشيم بايد امر به معروف و نهي از منکر را در جامعه گسترش دهيم.


سليماني گفت: مسئولين در هر پست و مقامي خود الگويي در اين زمينه هستند و اعمال آن ها زير ذره بين قرار مي گيرد به همين علت اگر مسئولين ما اين امر حياتي را رعايت کنند خود به خود مردم نيز با الگو قرار دادن آنان مراعات خواهند نمود.


وي خاطر نشان کرد: برخي منکرات در ادارات هنوز وجود داشته و بخشداري بن در راستاي وظايف خود و به عنوان ناظر ادارات در شوراي احياي امربه معروف و نهي از منکر شهرستان از اين پس منکرات را شناسايي خواهد کرد و براي آن ها راه کار ارائه خواهد داد.


بخشداري مرکزي بن گفت: اولين گام براي احياي اين فرضيه مهم ادارات و ارگانهاي دولتي است و بايد هم گام با دولت بتوانيم ادارات شهرستان هاي کوچک را نيز در راستاي اجراي امربه معروف و نهي از منکر در جامعه گسترش دهيم.


سليماني تاکيد کرد: در برخي ادارات استفاده از ماشين هاي دولتي در ساعات غير اداري و براي انجام امور شخصي ديده مي شود که بايد با مديريت صحيح حذف شود.


وي به برپايي برخي از جلسات در زمان اذان اشاره کرد و گفت: جلسات ما بايد طوري تنظيم شوند که با ساعات اذان و برپايي نماز تداخل نداشته باشند و اين به صورت يک فرهنگ در جامعه نهادينه شود.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 20149

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20149/تبديل-شعارگرايي-عمل-گرايي-رمز-موفقيت-جامعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir