کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بن:

بايد منکرات از جامعه ريشه کن شده و معروفات نهادينه شود

21 دی 1393 ساعت 11:35

غضنفري در جلسه شوراي امربه معروف و نهي از منکر گفت: جلسات شوراي امر به معروف و نهي از منکر بايد به سمتي بروند که منکرات از جامعه ريشه کن شده و معروفات نهادينه شود


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، سيدمحمدتقي غضنفري امام جمعه بن در جلسه کميته شوراي احياي امر به معروف و نهي از منکر گفت: امربه معروف و نهي از منکر وظيفه شرعي است که بر عهده همه چه مسئولين و چه مردم قرار دارد.



وي خاطر نشان شد: با اجراي امر به معروف و نهي از منکر مي توان از بروز بسياري ازآسيب ها و ناهنجاري ها جلوگيري کرد و قبل از اينکه منکري پيش آيد با اجراي امر به معروف و نهي از منکر از بروز مذکرات پيشگيري کرد و اين مهم تلاش همه همکاران را مي طلبد که بتوان آن را بطور کامل بيان نمود.



غضنفري رمز حيات و بقاء اجتماع را در گرو امر به معروف و نهي از منکر بيان کرد و گفت: اگر منکرات از جوامع ما ريشه کن شده و معروفات نهادينه شود نه تنها بسياري از معضلات حل مي شود بلکه سبب کاهش جرايم و پرونده ها در دادگاه ها مي شود.


وي احياي امر به معروف و نهي از منکر را امري ضروري خواند و گفت: احياي اين فرضيه مهم جز وظايف همه است و مسئولين و مردم بايدبه صورت فعالانه در اين امر مهم مشارکت کنند.


غضنفري ضمن تقدير از پايگاه حضرت زهرا (س) واحد خواهران بسيج گفت: اين پايگاه در اين امر به صورت جدي وارد شده و با ارائه راهکارهاي عملي معضلات محلي در منطقه خود را مرتفع مي کنند.


امام جمعه بن افزود: همه مسئولين بايد به سمتي بروند که در جلسات خود به ارائه راهکارهاي عملي بپردازند و بتوانند احياي اين فرضيه را از ادارات خود شروع کرده و با احياي اين امر مهم در ادارات الگوي براي ساير مردم باشد.


وي تصريح کرد: جلسات ما ديگر نبايد به طرح مساله بپردازد چراکه برهمگان مشکلات مشخص است بلکه بايد به سمت و سويي حرکت کنيم که بتوانيم راهکار عملي بدهيم.

درپايان اين جلسه وظايف هر واحد مشخص شد و مقرر گرديد پيرامون شناسايي منکرات در ادارت همه مسئولين تلاش کرده و در جلسات آينده با ارائه راه کار هاي متناسب به آن منکر در راستاي رفع آن تلاش کنند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 20126

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20126/بايد-منکرات-جامعه-ريشه-کن-شده-معروفات-نهادينه-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir