کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بارش برف تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری را سفید پوش کرد

21 دی 1393 ساعت 8:33

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت : با وجود بارش شديد برف تمامی مسیرها باز هستند و تردد در گردنه های برف گیر با زنجیر چرخ امکان پذیر است.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ، قاسم قاسمی با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: درپي بارش‌هاي اخير كه ازشب و روزگذشته ادامه داشت اكثر محورها ی استان را فرا گرفت و با توجه به آمادگي اكيپ‌هاي راهداري مستقر در راهدارخانه‌ها همزمان با شروع بارش كه در ارتفاعات وگردنه ها از جمله گردنه چری،شاه منصوری ، بارده و...به صورت برف وكولاك بوده، عوامل راهداري نيزاقدامات لازم را آغاز كرده تردد در تمامي محورهاي استان جريان دارد.

قاسمی ادامه داد : عیرغم کولاک شدید در محور گدار کبک – گوشنگلی که بعلت کولاک شدید در شب گذشته مسدود گردیده بود با تلاش راهداران و همکاری پلیس راه نیمه شب باز و هم اکنون عبور و مرور در آن جریان دارد.

قاسمی از تمامي رانندگان خواست به نكات ايمني، توصيه‌هاي عوامل راهداري و پليس راه توجه و در صورت امكان از سفرهاي غير ضروري خودداري كرده و چنانچه سفرشان ضروري است از تجهيزات لازم و وسايل گرمايشي، زنجير چرخ استفاده و از سلامت خودرو اطمينان حاصل كنند.

وي همچنين از هموطنان درخواست كرد قبل از سفر با مركز مديريت راههاي استان با شماره تماس ۰۳۸۳۳۳۴۳۸۸۸ و از آخرين وضعيت راههاي استان اطلاع كسب كنند.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20119

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20119/بارش-برف-تمامی-محورهای-چهارمحال-بختیاری-سفید-پوش

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir