کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سازمان بسیج رسانه کشور:

رسانه ها در خط مقدم مقابله با جبهه جنگ نرم اند/

20 دی 1393 ساعت 13:51

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج رسانه کشور رسانه ها را خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن دانست.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز مختار حداد معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج رسانه کشور در همایش روز بسیج رسانه در شهرکرد گفت: بسیج شجره طیبه ای است که حضرت امام(ره) در همان ماهها و سالهای ایتدایی انقلاب آن را پایه گذاری کرد و امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است که منشا خدمات و برکات زیادی در کشور است.

حداد رسانه ها را خط مقدم مقابله با جنگ نرم دانست و بیان کرد: اکنون رسانه ها مهمترین قشر و گروه اند که باید در این خصوص تقویت شوند.

وی افزود: الان شاهد هجمه بزرگ رسانه ای از سوی بیگانگان هستیم که هدفدار علیه ما فعالیت می کنند به طوری که روزانه فقط در وبلاگ ها روزانه 2 هزار کامنت گذاشته می شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج رسانه کشور ضمن تاکید بر تقویت آموزشهای رسانه ای گفت: وقتی سواد رسانه ای تقویت شود آگاهی و بینش مردم هم در این خصوص بالا می رود.



حداد تاکید کرد: رسانه ها بالاترین و بیشترین تاثیر را بر افکار عمومی دارند اما متاسفانه در کشور تیراژ مطبوعات سراسری به یک میلیون در روز هم نمی رسد.

وی با بیان اینکه در کشور 14 هزار فعال رسانه ای داریم اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه بیش از 2 هزار عضو دارد که تا پایان سال به 4 هزار عضو افزایش می یابد.

حداد افزود: پیش بینی می شود این اعضا تا پایان سال آینده به 8 هزار عضو برسد و در این هفته نیز به مناسبت روز بسیج رسانه 14 دفتر بسیج رسانه در استان ها افتتاح شده است.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20109

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20109/رسانه-خط-مقدم-مقابله-جبهه-جنگ-نرم-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir