کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئولين در هر رده اي که هستند از سخنان اختلاف برانگيز پرهيز کنند

21 دی 1393 ساعت 8:28

امام جمعه فارسان گفت: همه اقشار مختلف مردم با هر سليقه اي که دارند و نيز مسئولين در هر رده اي که هستند از سخنان اختلاف برانگيز پرهيز کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار با مردم قم اشاره کرد: وحدت ، اتحاد و پرهيز از تفرقه و چند دستگي همانگونه که رمز پيروزي انقلاب بود بايد ادامه پيدا کند.

وي تصريح کرد: امروز هم يکي از نياز هاي اساسي و از عوامل استحکام نظام و اقتدار کشور و از رهنمودهاي امام راحل و مقام معظم رهبري است که ايشان فرمودند هرگونه تفرقه و چند دستگي به هرعنوان و با هر توجيهي ضد منافع ملي و ضد آرمانها ست.

و در ادامه افزود: همه اقشار مختلف مردم با هر سليقه اي که دارند و نيز مسئولين در هر رده اي که هستند از سخنان اختلاف برانگيز پرهيز کنند.

حجت الاسلام جمالي زاده در ادامه با اشاره به بيست سومين اجلاس سراسري نماز افزود: اهميت دادن به نماز آنقدر مهم است که در قرآن وقتي وارد بحث نماز ميشويم اولين عامل انحراف و بدبختي هر انسان و جامعه اي را دست کم گرفتن آن ميداند.

وي تصريح کرد: اولين عامل خوشبختي و سعادت براي هر فرد جامعه، اهميت دادن به نماز خصوصا نماز اول وقت ،با جماعت، و به نماز جمعه رفتن است و نيز شرط مديريت وداشتن مسئولين سالم را اقامه نماز و زنده کردن آن و به نماز اهميت دادن دانست.

انتهای پیام1020ج / 590 پ


کد مطلب: 20107

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20107/مسئولين-رده-هستند-سخنان-اختلاف-برانگيز-پرهيز-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir