کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل :

ناخداي کشتي نجات جامعه اسلامي ولي امر مسلمين است

20 دی 1393 ساعت 21:32

ولي امر مسلمين همانند اهل بيت(ع) ناخداي کشتي نجات جامعه اسلامي است زيرا مردم را به بهترين مسير که همان مسير سعادت مي باشد هدايت مي کند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اردل ضمن تبريک ولادت با سعادت پيامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت نماد اتحاد و ارتباط مسلمانان در جهان اسلام است و مسلمانان شيعه و سني با وحدت، اتحاد و برادري مي‌توانند ترفندهاي دشمنان را خنثي کنند.

سلمانپور افزود: مسلمانان محورهاي زيادي براي وحدت دارند و قرآن کريم، پيامبر اعظم (ص) و اعتقاد به مبدا و معاد مي‌تواند راهگشاي وحدت در بين مسلمانان جهان باشد.

خطيب جمعه با بيان اينکه امروز ناخداي کشتي نجات جامعه اسلامي ولي امر مسلمين است افزود: ولي امر مسلمين همانند اهل بيت(ع) ناخداي کشتي نجات جامعه اسلامي است زيرا مردم را به بهترين مسير که همان مسير سعادت مي باشد هدايت مي کند.

حجت الاسلام سلمانپور در ادامه به بيانات اخير مقام معظم رهبري در جمع مردم قم اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب، در همه صحنه ها، رهبري آگاه و با بصيرت هستند که در ميان مردم قم مطالبات مهم و ارزنده اي را بيان کردند.

امام جمعه اردل ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبري نيز بيان داشتند تنها با اتکا به خداوند و توان داخلي مي توان با دسيسه هاي دشمنان مقابله کرد و نبايد توانمندي ها و ظرفيت هاي داخلي را ناديده بگيرم بنابراين لازم است نگاه مسئولان نيز اين گونه باشد.

در پايان نماز جمعه مداح اهل بيت (ع) عقيل صالحي به شعر خواني و مولودي خواني در وصف پيامبر اکرم(ص) و فرزند برومندش امام صادق (ع) پرداختند.

انتهاي پيام/1024ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 20106

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20106/ناخداي-کشتي-نجات-جامعه-اسلامي-ولي-امر-مسلمين

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir