کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سعيد زمانيان خبرداد:

پيگير استقرار شبکه بهداشت و احداث بيمارستاني جديد خواهم بود

19 دی 1393 ساعت 19:43

نماينده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان از پيگيري استقرار شبکه بهداشت و احداث بيمارستاني جديد خبر داد و گفت: شبکه بهداشت يکي از ضروريات شهرستان ها است.


به گزارش جهانبین نیوزسعيد زمانيان در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر از ۱۰ميليارد رياد بجهت تجهزات لازم براي مرکز بهداشت فعلي اين شهرستان خبر داد و گفت: بودجه هاي لازم براي مستقر شدن آمبولانس و يک پزشک به صورت شبانه روزي و هم چنين تجهيرات کامل باين مرکز بهداشت گرفته شده است.


زمانيان گفت: در آينده اي نزديک اين مرکز بهداشت به تحجهيزات کامل از جمله راديولوژي مجهز شده و يک پزشک به صورت شبانه روزي در آن مستقر مي شود.


وي اجراي طرح پزشک خانواده در اين شهرستان را از اقدامات مفيد در اين شهرستان عنوان کرد و گفت: اين شهرستان علاوه بر اين مرکز بهداشت نيازمند يک شبکه بهداشت و يک بيمارستان کاملا مجهز است.


نماينده مردم شهرکرد بن سامان در مجلس شوراي اسلامي ابلاغ نشدن تبديل بخش بن به شهرستان را يکي از مشکلات مطرحي عنوان کرد و گفت: اين مساله موجب شده تا گاهي اتخاذ اعتبارات با مشکل مواجهه شود.


زمانيان از استقرار شبکه بهداشت خبر داد و گفت: به دليل جمعيت بالاي اين شهرستان و مستقل شدن از شهرستان شهرکرد شبکه بهداشت از الزامات اين شهرستان است.


وي گفت: علاوه بر مرکز بيمار بستر فعلي که در آينده اي نزديک تجهيز خواهد شد، احجداث يک بيمارستان جديد در اين شهرستان ضروري است و شخصا با وزير بهداشت پيرامون اين مساله صحبت خواهم نمود.


انتهاي پيام1010ج/۵۲۰ز


کد مطلب: 20074

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20074/پيگير-استقرار-شبکه-بهداشت-احداث-بيمارستاني-جديد-خواهم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir