کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده مردم شهرکرد_ بن و سامان خبرداد:

دانشگاه آزاد درصورت مشارکت فعالانه شوراي شهر در شهرستان بن افتتاح خواهد شد

18 دی 1393 ساعت 20:49

نماينده مردم شهرکرد_ بن و سامان گفت: در صورت مشارکت فعال شوراي شهر در واگذاري زمين به دانشگاه آزاد،پيگيري اين مساله از سوي کمسيون هاي مجلس انجام خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، سعيد زمانيان نماينده مردم شهرکرد_ بن و سامان مجلس شوراي اسلامي، گفت: وجود دانشگاه براي ارتقا شهرستان الزامی بوده و اين مساله با مشارکت فعالانه شوراي اسلامي اين شهر در واگذاري زمين قابل اجرا است.


زمانيان صبح امروز در ديدار با مسئولين شهرستان بن گفت: موقعيت اين شهرستان به لحاظ گردشگري به گونه اي است که با تأسيس يک دانشگاه نه تنها موجب ارتقا سطح علمي اين شهرستان شده و سبب پرورش نخبه هاي شهرستاني مي شود بلکه از نظر اقتصادي نيز به رشد شهرستان کمک مي کند.


وي احداث دانشگاه و فرهنگ سرا را از الزامات اين شهرستان عنوان کرد و گفت: ارتقا بن از بخش به شهرستان موجب رشد اين شهرستان شده و بايد ارگان هاي مختلف، دانشگاه و فرهنگ سرا نيز شروع به کارنمايند.


زمانيان گفت: دانشگاه از جمله طرح هاي عمراني است که سبب افزايش فرهنگ يک جامعه شده و با احداث آن مي توان بسياري از هزينه هاي خانواده ها را به حداقل خواهد رساند.


وي از پيگيري احداث دانشگاه آزاد خبر داد و گفت : درصورتي که شوراي اسلامي در اين طرح مشارکت نمايد، اين مساله را در کمسيون هاي مجلس و با وزراي مربوطه عنوان کرده و اعتبارات لازم را براي ساخت دانشگاه آزاد اتخاذ خواهم کرد.

انتهاي پيام1010ج/۵۲۰ز


کد مطلب: 20073

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20073/دانشگاه-آزاد-درصورت-مشارکت-فعالانه-شوراي-شهر-شهرستان-بن-افتتاح-خواهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir