کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان:

پيشرفت 70درصدي عمليات زيرسازي و آسفالت معبر شهرك صنعتي سامان

18 دی 1393 ساعت 10:00

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري در بازديد از عمليات اجرايي زير سازي و آسفالت شهرك صنعتي ۱ و ۲ سامان از پيشرفت ۷۰ درصدي آن خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري در بازديد از عمليات اجرايي زير سازي و آسفالت شهرك صنعتي ۱ و ۲ سامان از پيشرفت ۷۰ درصدي آن خبر داد.

مهندس رضا گنجي در حاشيه اين بازديد اظهار كرد: براي اين پروژه اعتباري بالغ بر ۱۴ ميليارد و ۱۵۰ ميليون ريال پيش بيني گرديده كه تاكنون ۶ ميليارد و ۹۵ ميليون ريال آن تامين و تلاش براي مقدار باقي مانده ان در دستور كار مي باشد.

رئيس هيئت مديره شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري در ادامه گفت: شهرك صنعتي سامان ۱ شهرك تخصصي مواد غذايي و شهرك صنعتي سامان ۲ با زمينه فعاليت عمومي در مجموع به مساحت ۷۵ هكتار احداث شده كه از اين مقدار ۵۶ هكتار آن زمين صنعتي و تا كنون ۳۹ هكتار از آن واگذار شده و داراي امكانات زير بناي آب ،برق ،تلفن ثابت ،فيبر نوري و تصفيه خانه فاضلاب است.

در حاشیه این بازدید ناظر شهرك صنعتي سامان ۱ و ۲ با توجه به وضعيت جوي استان روند پيشرفت عمليات عمراني شهرك صنعتي سامان را مطلوب ارزيابي كرد و افزود: اين پروژه شامل عمليات ساخت يك پل روگذر ۳۰ متري ،۳۵۰ متر مكعب جدول بندي ،۱۱۰۰ متر مكعب بتن ريزي ، ۱۰۰۰ مترمكعب سنگ كاري ،۲۱۰۰ متر مكعب رو سازي و 170/000 متر مربع آسفالت ريزي مي باشد.

مهندس رضا رياحي اظهار كرد: تلاش مي شود تا عمليات اجرايي شهرك صنعتي سامان ۱ و ۲ تا انتهاي سال جاري با اتمام برسد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20060

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20060/پيشرفت-70درصدي-عمليات-زيرسازي-آسفالت-معبر-شهرك-صنعتي-سامان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir