کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نبود بانک هاي ارائه دهنده وام ازدواج يکي از مشکلات زوج هاي جوان در شهرستان بن

17 دی 1393 ساعت 12:07

بانک هاي تجارت،پارسيان و شعبه مستقل ملت شعباتي هستند که براي ثبت نام وام ازدواج زوج هاي جوان بايد به آن ها مراجعه نمايند و نبود اين بانک ها در شهرستان بن به يک معضل تبديل شده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، ازدواج امري مبارک و پسنديده در اسلام بوده و هميشه به آن تاکيده شده است، فراهم آوردن زمينه هاي ازدواج نيز داراي خير و برکات فراواني است و يکي از وظايف مسئولين و خانواده هاي محسوب مي شود.

جوانان در جامعه امروزي با ازدواج نه تنها به آرامش رسيده بلکه موجب سلامت و رشد جامعه نيز مي شوند و باري از دوش خانواده ها برداشته مي شود.

روزگاري براي تشکيل يک زندگي مباحث اقتصادي مطرح نبود اما امروزه شاهد آن هستيم که اساتيد اين حوزه نيز تاکيد بر حداقل ها مي کنند و وجود تحريم هاي اقتصادي نيز اهميت اين موضوع را روشن تر مي سازد.


در کنار تاکيداتي که به خانواده مي شود که ازدواج را امري آسان گرفته تا جوانان به راحتي بتوانند پايه هاي يک زندگي مشترک را بنا کنند نياز است که شرايط را نيز براي آنان فراهم آورده و نگذاريم برخي بي تدبيري ها و نبود امکانات موجب دل زدگي جوانان شده و اين موارد مانعي براي عدم ازدواج آنان شود.


وام ازدواج يکي از موارد مفيد و مثبتي است؛ گرچه ممکن است اندک باشد اما مي تواند گره اي از مشکلات زوج هاي جوان باز کند.


اما آن چه امروزه در شهرستان بن شاهد آن هستيم نبود بانک هاي تجارت، پارسيان و شعبه مستقلي از بانک ملت سبب شده است که زوج هاي جوان براي تکميل پرونده هاي خود و پيگيري وام به شعبات بانک ها در مرکز استان مراجعه نمايند.


اين درصورتي است که با احداث اين بانک ها مي توان به زوج ها کمک نموده و شرايط را براي آنان هموارتر سازيم لذا از کليه مسئولين دولتي از جمله فرماندار محترم شهرستان بن و مديران بانک ها تقاضا داريم به اين امر مهم اهتمام ورزيده و اقدامات خود را به اطلاع شهروندان برسانند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 20027

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20027/نبود-بانک-هاي-ارائه-دهنده-وام-ازدواج-يکي-مشکلات-زوج-جوان-شهرستان-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir