کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان لردگان:

تلاش و همت خود را در جهت بهبود اشتغال شهرستان به کار مي بريم

سلام لردگان , 15 دی 1393 ساعت 10:34

فرماندار شهرستان لردگان، با اشاره به پروژه هاي بزرگ و مهمي همچون سد خرسان سه، پتروشيمي و کارخانه سيمان در اين شهرستان اظهار اميدواري کرد که در آينده اي نه چندان دور علي رغم مشکلات موجود از وضعيت اشتغال مطلوب و بالايي در شهرستان برخوردار خواهيم بود.


به گزارش جهانبین نیوز،  ابوالقاسم کريمي ، فرماندار شهرستان لردگان در جلسه کارگروه اشتغال با اشاره به پروژه هاي بزرگ و مهمي همچون سد خرسان سه، پتروشيمي و کارخانه سيمان در اين شهرستان اظهار اميدواري کرد که در آينده اي نه چندان دور علي رغم مشکلات موجود از وضعيت اشتغال مطلوب و بالايي در شهرستان برخوردار خواهيم بود.

کريمي به کاهش نرخ بيکاري در برنامه پنجم توسعه استان تا مرز 7 درصد اشاره کرد و گفت: در شهرستان لردگان با توجه به ظرفيت ها و پتانسيل هايي که وجود دارد بايد بتوانيم با جذب افراد بيکار نرخ بيکاري را در اين شهرستان کاهش دهيم که اين تلاش و همت مضاعف دستگاههاي اجرايي را مي طلبد.

وي با بيان اينکه تعداد تعهد اشتغال شهرستان لردگان در سال 93، 1313 نفر بود گفت: تاکنون  800 نفر، فرصت شغلي براي آنها ايجاد شده و اميد داريم که با پيگيري و برنامه هاي در دست، از طريق دستگاههاي مختلف بتوانيم اشتغالزايي را از حد نصابي که تعهد شهرستان است، افزايش دهيم.


پايان خبر 1020ج/ 630 ل


کد مطلب: 20001

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20001/تلاش-همت-خود-جهت-بهبود-اشتغال-شهرستان-کار-مي-بريم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir