کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

10 کیلومتر از محور ارتباطی بروجن - لردگان چهارخطه شد

15 دی 1393 ساعت 9:39

مدیر کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت : بهره‌برداری چهارخطه از گندمان تا سه راهی امام‌قیس در محور ارتباطی بروجن - لردگان به بهره برداری رسید.


به گزارش جهانبین نیوز، قاسم قاسمی در حاشیه افتتاح از پروژه گندمان تا سه راه امام ‌قیس در محور ارتباطی بروجن - لردگان، اظهار داشت: این پروژه ۱۰ کیلومتری با هزینه ای بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

قاسمی با اشاره به پیگیری‌های استاندار و مسئولان شهرستان برای بهره‌برداری این مسیر تا گردنه مروارید، افزود: بهره‌برداری چهارخطه گندمان - سه‌ راهی امام‌قیس مشکلات این مسیر را تا حدودی زیادی برطرف می‌کند.

وی در ادامه گفت : اصلاح گردنه کوشنگلی در این محور به طول ۲ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال نیز به بهره برداری رسید.

قاسمی خاطرنشان ساخت: احداث ۳۸ کیلومتر در محور بروجن – لردگان از تعهدات این اداره کل در سال جاری می باشد که پیمانکار این پروژه در حال انجام کار است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال این پروژه افتتاح شود و مابقی پروژه سال ۹۴ تکمیل وآمده بهره‌برداری می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امیدواریم با افتتاح و تکمیل این پروژه‌ با توجه به افزایش ترددها در این جاده شاهد کاهش بار ترافیکی و تصادفات در محور باشیم.

گفتنی است این مراسم با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار بروجن، مدیر ساخت و توسعه راه ها و مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان و تنی چند از مسئولین محلی برگزار شد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 19995

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19995/10-کیلومتر-محور-ارتباطی-بروجن-لردگان-چهارخطه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir