کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دراجتماع مسجد چهارده معصوم وردنجان مطرح شد:

مردم وردنجان خواستار پيگيري جدي براي حل بحران اراضي خود هستند

14 دی 1393 ساعت 9:36

اجتماعي عظیم در مسجد چهارده معصوم شهر وردنجان براي رسيدگي به بحران موقوفي بودن زمين هاي اراضي برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، براي چندمين بار عصر گذشته تعدادي از اهالي شهر وردنجان و روستاي تومانک در پي صادر نمودن دادگاهي درخصوص پرونده موقوفي بودن زمين هاي کشاورزي وردنجان و روستاي تومانک تجمعي در مسجد چهارده معصوم وردنجان برگزار کردند.



در اين اجتماع ۵۰۰نفر از کشاورزان، کسبه، بازاريان، خانواده شهدا و اعضاي شوراي اسلامي وردنجان و تومانک حضورداشتند و خواستار رسيدگي جدي به اين موضوع و رفع آن شدند.



رفيعي وکيل اين پرونده با اشاره به دادگاه سال ۱۳۸۶ درخصوص موقوفي بودن اراضي کشاورزي و مسکوني گفت: در اين سال دادگاه به موقوفي بودن زمين هاي اراضي راي داده اما تا به امروز به دلايلي اجراي اين حکم توسط مقامات قضايي به تاخير افتاده است.



وي افزود: تلاش هاي ما و اهالي اين شهر و روستا تاکنون نتوانسته راي و حکم دادگاه را تغيير بدهد.



همچنين اهالي وردنجان و روستاي تومانک خواستار ديدار با مقام معظم رهبري و مطرح نمودن اين مشکل با ايشان بودند و گفتند: فرصتي کوتاه به مسئولين قضايي داده تا به اين مشکل رسيدگي نمايند در غير اين صورت خودشان وارد عمل خواهند شد.



شايان ذکر است: نمايندگاني از سوي مردم شهر وردنجان و روستاي تومانک صبح امروز با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت السلام والمسلمين نکونام براي حل اين مشکل ديدار خواهند کرد.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 19973

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19973/مردم-وردنجان-خواستار-پيگيري-جدي-براي-حل-بحران-اراضي-خود-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir