کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قدردانی رئیس ستاد نهم دی‌ماه استان از مواضع هوشمندانه و مقتدرانه نماینده ولی فقیه در استان

13 دی 1393 ساعت 19:14

علی گرجی در پیامی از مواضع هوشمندانه و مقتدرانه نماینده ولی فقیه در استان در طول هفته بصیرت و علی‌الخصوص خطبه‌های نماز جمعه دوازدهم دی‌ماه قدردانی و تشکر کرد.


به گزارش جهانبین نیوز در متن پیام مسئول ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه استان خطاب به حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام آمده است:

نهم دی‌ماه حادثه کوچکی نبود که بتوان به راحتی از آن گذشت، نهم دی‌ماه به فرموده ولی امر مسلمین یکی از قلّه‌های فراموش نشدنی انقلاب‌اسلامی ایران است که ابعاد و زوایای پنهان آن باید برای همگان علی‌الخصوص نسل جوان تبیین شود.

به فضل الهی هفته‌ی «بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان تاثيرات بسزایی در جریان‌سازی فرهنگی در افکار عمومی برای تبیین ابعاد عظیم حماسه مردمی نهم دی‌ماه و عدم فراموشی خیانت بزرگ سران فتنه از خود به جای گذاشت.

خداوند منان به برکت این ایّام فرخنده‌ی ولایت حضرت ولی عصر(عج) به همه‌ی دلسوختگان انقلاب اسلامی علی‌الخصوص جناب‌عالی، که با اتخاذ مواضع روشنگرانه و بصیرت‌ افزایی جامعه را از خطر فتنه، فتنه‌گران و توطئه دشمنان آگاه می‌سازند، عزت دنیا و آخرت عنایت فرماید و بیانشان را در دفاع از حریم با عظمت ولایت رساتر و مؤثرتر نماید.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 19970

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19970/قدردانی-رئیس-ستاد-نهم-دی-ماه-استان-مواضع-هوشمندانه-مقتدرانه-نماینده-ولی-فقیه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir