کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيام تشكر ستاد بزرگداشت حماسه نهم دي‌ماه از حضور مردم بصير و ولايتمدار استان

12 دی 1393 ساعت 18:28

این همه شور و شعور و شکوه حضور حماسي مردم ولايتمدار استان را ستوده و دستان پرمهر آنان را به گرمی می‌فشاریم.


به گزارش جهانبین نیوز پيام تشكر ستاد بزرگداشت حماسه نهم دي‌ماه از حضور مردم بصير و ولايتمدار استان به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم
پنجمین سالروز حماسه نهم دی‌ماه و هفته‌ی «بصیرت و میثاق امت با ولایت» با تمام عظمتش پايان يافت ولی صحنه‌های زیبای عشق و بصیرت و لحظه شناسی مردم بصیر و ولایتمدار استان تا ابد جاری و ساری است.

حرکت تاریخی، حماسی و ماندگار نهم دی‌ماه به تعبیر زیبای امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) "یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی"، "حرکتی برخاسته از اعماق ایمان‌ها و بصیرت ملی"، "شناخت لحظه‌ها و موقعیت‌ها و انجام عمل به موقع در آن لحظه‌ها" ، "حضور در عرصه مجاهدانه"، "حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی"، " مردمی و خودجوش" در تاریخ انقلاب اسلامی است.

به فضل الهی هفته‌ی «بصیرت و میثاق امت با ولایت» با همت همه دوستداران و دردمندان انقلاب اسلامی، تاثيرات بسزایی در جریان‌سازی فرهنگی در افکار عمومی برای تبیین ابعاد عظیم حماسه مردمی نهم دی‌ماه و عدم فراموشی خیانت بزرگ سران فتنه از خود به جای گذاشت.

بر اين باوريم كه با توجه به تأکیدات مستمر ولی امر مسلمین(مدظله‌العالی)، در اداي تكليف نسبت به بصیرت‌افزایی، تبيين ابعاد و لایه‌های پیدا و پنهان فتنه ۸۸، تداوم روشنگری برای خشکاندن ریشه‌های فتنه، زنده نگه‌داشتن حماسه بی‌نظیر مردم، بررسی ریشه‌ها، علل، آثار، عوامل، برکات، پیامدها و پیام‌های یوم‌الله نهم دی‌ماه قصور كرده‌ایم.

در این میان، مراتب سپاس خود را از نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ائمه محترم جمعه و جماعات، نهادهای انقلابی خصوصاً سپاه قمر بنی هاشم(ع) که با مواضع هوشمندانه خود در بصیرت‌دهی و بزرگداشت این حماسه سترگ تلاش نمودند اعلام می‌داریم.

و در پایان این همه شور و شعور و شکوه حضور حماسي مردم ولايتمدار استان را ستوده و دستان پرمهر آنان را به گرمی می‌فشاریم و حضور منسجم آنان را در ۷۲ همايش و نشست در طول هفته‌ی بصيرت و ميثاق امت با ولايت كه برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات مردم غيور و مدافعان حريم ولايت استان رقم زد را ارج نهاده و از همۀاصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها، مطبوعات وجراید به ویژه صدا و سیمای استان که در انعکاس مناسب و گسترده و هوشمندانۀ این حضور به ياد ماندني سهیم بوده‌اند تشکر و قدردانی مي‌نمائیم.
(سايه امام خامنه‌اي مستدام باد)

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان
ستادبزرگداشت حماسه نهم دي‌ماه

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 19942

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19942/پيام-تشكر-ستاد-بزرگداشت-حماسه-نهم-دي-ماه-حضور-مردم-بصير-ولايتمدار-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir