کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

دوپهلو صحبت کردن، به زبان بی زبانی سخن گفتن و ‌ترس از اعلام فتنه از نشانه های بی بصیرتی خواص است

11 دی 1393 ساعت 14:47

سردار رضا محمدسلیمانی گفت: دوپهلو صحبت کردن، به زبان بی زبانی سخن گفتن و ‌ترس از اعلام فتنه از نشانه های بی بصیرتی خواص و هوشیاری و بیداری ملت است.



به گزارش  جهانبین نیوز سردار رضا محمد سلیمانی با تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسن عسگری و تبریک آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی (عج)، سالروز حماسه ۹دی و هفته بصیرت را گرامیداشت و حماسه نهم دی را روز بصیرت امت با امام و ولایت دانست و گفت: حماسه ۹دی از تجربیات مهم است که در تاریخ انقلاب ثبت شد.

وی، با اشاره به اهمیت تجربه نگاری به واقعه کربلا اشاره کرد و افزود:‌ " فذکر بایام الله" یکی از دلایل اهمیت ثبت تجربیات می باشد و یادآوری و ذکر کربلا بعنوان یکی از رخدادهای مهم تاریخ اسلام باعث ماندگاری این واقعه شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، بازگویی و یادآوری واقعه کربلا و عاشورا از سوی حضرت زینب سلام الله علیها و امام سجاد و امام باقر علیهم السلام و ائمه معصومین را یادآور شد و افزود: ‌سرِ نی در کربلا می ماند اگر زینب نبود.

وی، به عدد کشته های توابین نیز اشاره کرد که چندین برابر شهدای کربلا بودند؛ اما تأثیر گذاری چندانی در تاریخ نداشتند و این مسئله به خاطر تصمیم گیری آنها بوده که به موقع نبوده است.

سردار محمدسلیمانی، با اشاره به فتنه ۸۸ و خلق حماسه بزرگ ۹دی در تاریخ انقلاب اسلامی، گفت:‌هر چند فتنه های بزرگی از ابتدای انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته ایم؛ اما فتنه ۸۸ فتنه بزرگی بود که خسارت های زیادی را به نظام و ملت ایران تحمیل کرد.

فرمانده سپاه استان، حماسه ۹دی را از این نظر مهم دانست که مردم ولایتمدار ایران اسلامی بدون دعوت از سوی ارگان و نهاد و تشکیلات خاصی به صورت خودجوش به میدان آمدند.

وی، تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در صحنه وتجدید میثاق با ولایت،‌فتنه بزرگ را خنثی ساخت و این حماسه یک تجربه بزرگ است که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار شد.

سردار محمدسلیمانی، سکوت خواص و عدم حضور برخی مسئولین در خلق حماسه ۹دی را یادآور شد و گفت:‌ دوپهلو صحبت کردن، به زبان بی زبانی سخن گفتن و ‌ترس از اعلام فتنه از نشانه های بی بصیرتی خواص و هوشیاری و بیداری ملت است.

وی، بلوغ سیاسی مردم و باور عمیق آنها را یادآور شد و تصریح کرد: پس از گذشت پنج سال از فتنه ۸۸ و روشن شدن حقایق، هنوز برخی از خواص می ترسند اسم فتنه را حتی به زبان بیاورند.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 19930

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19930/دوپهلو-صحبت-کردن-زبان-بی-زبانی-سخن-گفتن-ترس-اعلام-فتنه-نشانه-های-بصیرتی-خواص

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir