کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری:

راهپیمایی مردم در نهم دیماه ۸۸، رفراندومی برای تایید و تثبیت نظام بود

9 دی 1393 ساعت 13:06

مردم با حضور خود به واضح ترین صورت ممکن اعلام کردند که پای نظام ایستاده اند و به هیچ وجه حاضر نیستند دست از دین و انقلاب و امام و رهبر خود بردارند.


حجه الاسلام حمزه در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، فرارسیدن سالروز بزرگداشت حماسه نه دی را به ملت ایران تبریک گفت و حماسه ۹ دی را از الطاف الهی به ملت ایران توصیف کرد.

وی اعلام کرد : ملت در سال ۸۸ صبر زیادی در مقابل فتنه گران به خرج دادند تا وضع نامناسب و مشکلاتی را که به وجود آورده اند را تمام کنند اما وقتی دیدند فتنه گران به هیچ حدی قانع نیستند و قصدشان براندازی نظام است، با بصیرتی مثال گونه به خیابان ها آمدند و شعله فتنه را خاموش کردند.

حمزه گفت: تظاهرات و راهپیمایی مردم در نهم دیماه ۸۸، نوعی رفراندوم برای تایید و تثبیت نظام بود.

وی اثرات حماسه ۹ دی را در دو حوزه داخلی و خارجی توصیف کرد و افزود: در بخش داخلی، نه دی باعث استحکام نظام شد و نقاب از چهره منافقان برانداخت و و ارتباط آنها با خارج از کشور را آشکار ساخت. در بخش خارجی نیز حماسه نه دی باعث افزایش اقتدار نظام شد و به دشمنان انقلاب این پیام را منتقل کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی شکست ناپذیر و متکی بر حمایت گسترده مردمی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان در خصوص زمزمه پراکنی حامیان سران فتنه برای گذشت و بخشش نظام نسبت به آنها گفت: اگر بخواهیم بحث بخشش سران فتنه را مطرح کنیم باید ببینیم کار آقایان چه اثراتی برای نظام، کشور و مردم داشته است و سپس بر اساس آن در خصوص گذشت یا عدم گذشت آنان صحبت کنیم. در حقیقت فتنه ۸۸ آسیب های مختلفی را در ابعاد متفاوت به نظام و کشور وارد کرد که از جمله آنها میتوان به تضعیف وجهه بین المللی نظام، پاشیدن بذر ناامیدی در دل مردم و طرفداران جهانی انقلاب اسلامی، به خطر انداختن امنیت کشور و لطمه به آبروی نظام اشاره کرد.
بنابراین با این همه خطا، گذشت در حق سران فتنه، بی انصافی در حق ملت ایران است. ضمن اینکه فتنه گران حتی پس از پی بردن به خطای آشکار خود نیز هیچ گاه از ملت و رهبری عذرخواهی نکردند.

حجه الاسلام حمزه خاطرنشان کرد: حرف مردم از حضور در صحنه و ایجاد حماسه ۹ دی این بود که هر چند ممکن است برخی مشکلات همچون مشکلات اقتصادی در داخل کشور وجود داشته باشد اما ملت هیچ وقت اجازه نمی دهد که زحمات شهدا و امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و ارزش های دینی شان به یغما برود و در حقیقت مردم با حضور خود به واضح ترین صورت ممکن اعلام کردند که پای نظام ایستاده اند و به هیچ وجه حاضر نیستند دست از دین و انقلاب و امام و رهبر خود بردارند.

انتهای خبر / ۱۰۲۴ج


کد مطلب: 19875

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19875/راهپیمایی-مردم-نهم-دیماه-۸۸-رفراندومی-تایید-تثبیت-نظام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir