کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

يادداشت اختصاصي زنگ خبر؛

مروري بر انقلاب سوم

9 دی 1393 ساعت 13:10

کساني که با حمايت هاي نابحاي خود آب در آسياب دشمن ريخته و از سران فتنه دفاع مي کنند بايد در نهم دي ماه هوشيارانه اقدام نموده و مواضع خود را روشن سازند.


به گزارش زنگ خبر،

با فرارسيدن ماه محرم نه تنها غم مصيبت هاي سيدالشهدا عليه اسلام و عمه سادات سلام الله عليها تجديد مي شود بلکه ياد آور واقعه ي تلخي است که برخي افراد براي براندازي اسلام ناب محمدي قدم نهادند و در جنگي هشت ماهه عليه نظام و ولايت فقيه صف آرايي کرده و اوج کار خود را در عاشورا به منصه ظهور گذاشتند. اعداد ۸۸ و ۹ تا ابد در ذهن ها جاي ماند و حماسه اي ديگر خلق شد فتنه ۸۸فتنه اي بود که با عنايت خداوند متعال و هوشياري ملت شريف ايران برملا گشت و چهره برخي رانمايان کرد.


فتنه ۸۸ واقعه اي بود که برخي خواص زمان جنگ مورد دسيسه دشمن قرارگرفته و به تعبيري آب در آسياب دشمن ريختند. در مقابل اين افراد قليل مردم هوشياري وارد صحنه شدند که به عالميان فهماندند اينان خواص هاي اصليند و پشتوانه نظام اين ها هستند که تحت هيچ شرايطي زيربار ظلم نخواهند رفت.


ايران موقعيت ها و فراز و نشيب هاي بسياري را پشت سرنهاده و با جرات تمام مي توان گفت همه اين موفقيت ها به خاطر حضور ولايت فقيه و مردم ولايت مدار بوده است.


برخي به اشتباه تعبير مي کنند در مقام ولايت فقيه شخص مطرح است و قصد تخريب يک چهره را دارند گرچه اعتقاد مردم ايران به شخص امام خميني (ره) و امام خامنه اي عزيز اعتقادي راسخ و ماندگار است و هميشه تابع فرامين مقام عظماي ولايت بوده اند اما اين اعتقاد نيز برمبناي اعتقادات ديني بوده و برخي هنوز متوجه نشده اند در بحث ولايت فقيه شخص مطرح نيست و عظمت اسلام و راس آن به ولايت فقيه بر مي گردد.


برخي با کوته فکري خود فکر مي کنند اگر بتوانند ولايت فقيه را از ايران بگيرند به تعابير تو خالي دهان پرکن از جمله با کلاس بودن، هم سطح ساير جوامع خواهند شد با وجود اينکه همه جوامع دنيا به حال ايرانيان غبطه مي خورند چون فردي همانند سيد علي خامنه اي سکان دار اصلي اين کشور است که نه تنها ايران را بلکه جهان اسلام را حاکم و مولاست.


به راستي اسمي با مسما براي حماسه نه دي برگزيدند روز بصيرت و تجديد ميثاق با ولايت...


اين روز با اين نام گذاري به جهانيان و ابر قدرت هاي همچون آمريکا انگليس و اسرائيل ثابت کرد عاشورا و سيدالشهدا واقعه اي فراموش نشدني است و هيچ گاه نمي توان از اين واقعه چشم پوشيد و به بهانه هاي مختلف با افرادي قليل به خيابان ها ريختن مانع ارادات اين مردم نخواهد شد گرچه اوج فتنه در عاشوراي حسيني بود اما طبق مستندات ، فتنه اي با برنامه ريزي دقيق و بيست ساله بوده و افرادي ساده لوح و بي بصير با قرار گرفتن در دسيسه هاي دشمن مقابل نظام ايستادندو چهره واقعي خود را برملا کردند.

سران فتنه به کنار، چراکه آن ها آن قدر غرق در اميال و خواسته هاي دنيوي شده اند که به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پشت کردند، اما مساله درد آور اين است که امروز شاهد حامياني هستيم که با حمايت هاي خود دل حضرت آقا را به درد مي آورند و از حلم مردم در کنار ابراز خشم شان در نهم دي ماه درس نگرفته اند!

فتنه ۸۸ علاوه بر سراني بي خرد و گستاخ که حاضر به عذرخواهي اي ساده نيز نشده حامياني دارد که هنوز که هنوزاست با افتخار از خائنان به انقلاب وايران نام برده و با اين حمايت هاي نا بجا آسيب هاي جدي به بدنه نظام جمهوري اسلامي ايران و دولت وارد مي کنند.


حاميان سران فتنه بزدلاني هستند که هنوز که هنوز از خواب زمستاني خود بيدار نشده و دست استکبار جهاني را در پس اين پرده ها نمي بينند و يا شايد خود را به خوابي عميق و زمستاني زده اند.

خالي از لطف نيست با طرح کردن پرسش هايي با حاميان آن خيانت بزرگ به نظام وملت ورهبري سخن بگوييم. قضاوت و پاسخگويي شان هم بماند در دادگاه وجدان شان و محضر باري تعالي.

اگر سال تقويم سال ۸۸ را تورق بزنيم مي بينيم که مقام عظماي ولايت چندين و چند بار ايراد سخن فرموده و با دلسوزي هرچه تمام تر مسير حق را از باطل معرفي کردند؛ آيا ايشان جلسات متعددي با مسئولين و معترضين برگزار نکردند؟ چقدر فرامين ايشان مورد عمل واقع شد؟

چرا اکنون که ۵ سال از آن وقايع مي گذرد محکوميت عواملي به جز سران فتنه در سخنان برخي افراد آن هم در تريبون صداو سيما شنيده مي شود؟ اگر چنين درخواستي دارند حرفي نيست ابتدا سران فتنه را محکوم کنيد کساني که مورد حمايت دشمنان بي بديل انقلاب واسلام را که به پاي محاکمه نشانديم به بررسي موارد جزء هم خواهيم پرداخت.

آيا مي توان در ذهن گنجاند که اگر مردم وارد صحنه نمي شدند چه اتفاقي رخ مي داد؟ اراجيف و خيال هاي خام غرب مبني بر ضعيف شدن ايران در منطقه والبته در جهان و ياوه گويي نتانياهو براي حمله به ايران هنوز در گوش مان زنگ مي زند!


پاسخ خون بيست ودو شهيدي که روي دست هايمان ماند با چه کسي است؟ آيا فتنه اي که منجر به ريختن خون بي گناهان بود بي برنامه بود؟تاملي کوتاه در سخنان سران فتنه که تا ابد ننگ ذلت را بر پيشاني خود زدند نشان از واقعيتي تکان دهنده دارد؛ آيا شعار هاي افراد از خدا بي خبري که در عاشواي ۸۸ شنيده شد به انتخابات مربوط بود؟ اگر سران خود را از آن امر مبرا دانستند چرا سکوت کردند و راه خود را از کج راهه جدا نکردند؟


سخنان امام خميني (ره) را بر صحيفه جان نگاشته ايم که فرمودند اگر ديديد آمريکا از دست شما عصباني است، بدانيد که راه را درست رفته ايد و اگر آمريکا با شما رابطه مطلوبي داشت، بدانيد که انحراف داريد، پس چرا برخي ها که يار ديرين امام بودند با افکار موهوم و اقدامات واقعا غير معقولانه آمريکا را به به به و چه چه انداختند؟

هزينه هايي هم که از نظر سياسي فرهنگي اقتصادي و ....... از دست داديم بماند!


بهتر است ببينيم در کجاي اين کره هستي قرار گرفته ايم آيا عملکرد تک تک ما با هر جناحي در پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي است و يا با ترس هايي واهي و نا بجا از دشمناني حقير و پست، سرباز دشمن شده ايم و ميدان را براي تاختن آنان فراهم مي کنيم....


بدرستي که نهم دي ماه حماسه اي عظيم که با حضور تک تک مردم اين سرزمين خلق شد و تجلي حضور تک تک مردماني بود که به درستي در صفوف خواص انقلاب اسلامي قرار گرفته و به موقع نداي ولي فقيه خود را لبيک گفتند و توانستند خود را از دسيسه ها و نيرنگ هاي رنگين دشمن مبرا کنند.


حماسه نهم دي ماه به عالميان ثابت کرد مردم ايران مردمي بصير و حاميان ولايت فقيه بوده و به راحتي از اين انقلابي که با تقديم نمودن فرزندانشان بدست آوردند دست نمي کشند.


چرا وقايعي به اين بزرگي که در تاريخ اسلام ما ماندگار گشته و غربي ها از آن ياد مي کنند برخي به باور هاي صحيحي دست نيافتند و همچنان اين وقايع را ناچيز مي دانند چرا برخي نمي خواهند به اين باور برسند که دشمن از بيست سال گذشته مقدمات اين فتنه را برنامه ريزي کرده و قصد براندازي نظامي را داشتند که هنوز که هنوز پيکر مطهر مدافعانش در حال تشيع است.



انتخابات انتخابات است مي آيد و مي گذرد و بر طبق قانون اساسي کشور هر کدام از کانديداي واجد صلاحيت وارد عرصه رقابت مي شوند و بايد رقابتي سالم داشته باشند که به برهمگان روشن است رقابت سالم بسيار سازنده بوده...



گرچه از فتنه۸۸ پنج سال مي گذرد اما هر ساله چهره واقعي مزدوران و سران فتنه برملا شده و مردم خواستار محاکمه هرچه سريعتر فتنه گران بوده اند اما به دليل درايت و بينش بالايي که دارند مجازات سران را نيز به قانون واگذار کردند و از قانون تمکين کرده تا به نظام آسيبي وارد نشده و دشمن جرات سو استفاده از اين ها را نداشته باشد.


......................................
يادداشت از فاطمه احمدي
......................................


انتهاي پيام1020ج / ۵۲۰ز


کد مطلب: 19873

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19873/مروري-انقلاب-سوم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir