کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شوراي شهر تهران در بروجن:

ولايت فقيه را مجاني به دست نياورديم/حضور 85 درصدي مردم در انتخابات 88 بي نظير بود

9 دی 1393 ساعت 11:19

عضو شوراي شهر تهران حضور 85 درصدي مردم در انتخابات 88 را بر روي کره زمين بي نظير عنوان کرد و گفت:فتنه گران يک پيروزي بزرگ را در آن زمان تبديل به تهديد بزرگ کردند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، مجتبي شاکري عضو شورای شهر تهران در همايش گراميداشت حماسه ۹ دي در مسجد حاج کرامت بروجن با بيان اين که آرزوي تمامي انبياء اين بود که در قالب حکومتي تمام احکام اسلام را اجرا کنند گفت:اگر سير زندگي انبياء وپيامبر اکرم(ص) را مطالعه کنيم مملو از مقاومت و ايستادگي هايي است که احکام دين و قرآن حاکم شود.

وي با اشاره به اين که دشمن و استکبار به دنبال آن است که انديشه ديني ما را از ريشه بخشکاند تصريح کرد:اگر دقت صورت نگيرد دشمن با کارها و شبهه هايي که ايجاد مي کند افراد را به سمت ديگري ميکشاند.

شاکري با اشاره به اين که انتخابات در کشور ما به طور متوسط سالي يک بار برگزار مي شود گفت:تمام ماجراي فتنه ۸۸ به لايه پنهان، جلسات خصوصي و اعلام اين که مير حسين موسوي خود را پيروز ميدان مي داند برمي گردد.

وي به حوادث فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت:مقام معظم رهبري در هفته ي بعد از انتخابات اعلام فرمودند که انتخابات تمام شده و اگر کسي نظري دارد مطابق قانون عمل کند و دست از اردو کشي خياباني بردارد.

عضو شوراي شهر تهران گفت:ميرحسين موسوي با صادر کردن۱۷ بيانيه خلاف قانون از اردو کشي و درگيري ها برائت نجست و از آنها حمايت کرد.

وي با اشاره به نامه اي که سروش به مقام معظم رهبري نوشت گفت:سروش يکي ازاعضاي پنج نفر حلقه فتنه سبز در خارج از کشور نامه اي نوشتند که مملو از اهانت به نظام، مردم وارزشهاي انقلاب بود و رسما اعلام کرد که من از نامزدي کروبي دفاع مي کنم.

شاکري گفت:سروش در اين نامه خطاب به مقام معظم رهبري عنوان داشته بود که براي در هم شکست نظام جمهوري اسلامي از بيست سال گذشته مجاهدت فرهنگي وسياسي کرديم و از اين تزلزل ،آشوب ها و ترانه هاي موسوي لذت مي بريم.

وي با بيان اين که پس از گذشت هشت ماه از وقايع فتنه ۸۸(ازخرداد ماه سال۸۸ تا ماجراي عاشورا) و تذکرات مقام معظم رهبري سران فتنه حاضر به برگشت نشدند گفت:شوراي امنيت به خاطر اين که واقعه ي ديگري صورت نگيرد و قهرمان سازي نشود تصميم به حصر خانگي سران فتنه که لطف بزرگي در حقشان است گرفت.

عضو شوراي شهر تهران حضور ۸۵ درصدي مردم در انتخابات ۸۸ را بر روي کره زمين بي نظير عنوان کرد و گفت:فتنه گران يک پيروزي بزرگ را در آن زمان تبديل به تهديد بزرگ کردند.

شاکري گفت:مردم در روز ۹ دي خيانت و جسارت به ابا عبدالله حسين (ع) را برنتابيدند و با حضور حماسي در دفاع از ولايت به صحنه آمدند و فتنه گران را محکوم کردند.

وي در پايان با اشاره به فرمايشات امام راحل(ره) گفت:مردم ما از امت زمان پيامبر و امام علي(ع) بالاتر هستند چرا که در زمان وقوع آن حادثه در عاشوراي ابا عبدالله(ع) راه را گم نکردند.

انتهاي پيام/1021ج/۵۴۰ک


کد مطلب: 19843

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19843/ولايت-فقيه-مجاني-دست-نياورديم-حضور-85-درصدي-مردم-انتخابات-88-بي-نظير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir