کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه:

نهم دي، واکسينه جان انقلاب از غده هاي فتنه گر/سنگرهاي انقلاب اسلامي در جهان يکي پس از ديگري در حال فتح است

9 دی 1393 ساعت 9:19

مردم هيچ گاه نبايد نهم دي ماه را فراموش کنند و هر سال و در هر برهه از زمان به آن پرداخته چرا که آينده انقلاب اسلامي از گذشته آن روشن تر است و به لطف الهي سنگرهاي اين انقلاب يکي پس از ديگري در حال فتح جهاني هستند.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  بام ايران خبر حجت الاسلام عبدالله حاجي صادقي در همايش بزرگ "فتنه 88، آسيب ها و خسارات" که صبح امروز در مصلي امام خميني (ره) شهرکرد برگزارشد، گفت: يکي از بزرگترين درس هاي کربلا براي ملت ايران حفظ اسلام به همه قيمت هاست. اينکه به فرموده اباعبدالله الحسين(ع)  بايد براي زنده ماندن اسلان سر را هم فدا نمود.


حاجي صادقي بيان داشت: بايد براي وجود سالروز نهم دي ماه همواره سپاسگزار خداوند متعال بود چرا که اين حماسه راه بدبينان و مفسدان را از وفاداران به نظام جدا کرد.

وي با اشاره به اينکه استکبار جهاني به اين عقيده رسيده است که امت بدون امام ، بدون خطر است  و امام بدون امت هم اقتداري ندارد، افزود:در طول تاريخ حکومت هاي اسلامي هر گاه که امت فرمانبردار و مطيع رهبر خود شدند، شکست ناپذير بوده و جبه هاي ظلم و استکبار هموارهخ بدنبال قطع اين نقطه اتصال امام و امت هستند.

جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه اظهار داشت: هدف از ورود فتنه 88 به کشور، قطع و ريشه کن سازي پيوند مردم با نظام و ولايت بود، بنابر اين حماسه به يادماندني نهم دي ماه موجبات ياس و نااميدي کينه توزان نظام را فراهم آورد.

وي با تاکيد بر ادامه برگزاري همايش ها و نشست ها به مناسبت حماسه حضور مردم در  9 دي خاطرنشان کرد: جهانيان هر گز عظمت حضور و بصيرت مردم ايران در اين روز را از خاطر بيرون نمي سپارند و فراموش نمي کنند که فتنه گران چه برنامه هاي شومي براي براندازي و قطع ريشه هاي نظام داشتند.

اين استاد حوزه علميه با بيان اينکه استکبار جهاني در تمامي دهه ها از ابتداي شکل گيري انقلاب بدنبال فتنه هاي متنوعي بوده است، گفت: فتنه "حزب خلق مسلمان"  و فتنه "حمله به حوزه علميه قم" در دهه 50، فتنه هاي "بني صدر" ، "ملي گرايان" و "طرح قائم مقامي رهبري" در دهه 60 ، فتنه اصلاح طلبان با عنوان "اصلاح دين به صورت غربي" در دهه 70 و فتنه "انتخابات 88 و کودتاي مخملين" در دهه 80 از جمله مهمترين فتنه ها و برنامه هاي دشمنان داخل و خارج عليه نظام بوده است که به لطف الهي و فرمانروايي رهبران ديني و الهي هرکدام به نوعي خنثي شدند و البته مردم ما بايد هوشيار تر از هميشه از فتن آينده مغفول نمانند.

حجت الاسلام حاجي صادقي افزود: در آخرين فتنه به وقوع پيوسته غرب در ايران، در سال 88، استکبار جهاني هشت نقطه و پايگاه سري در نقاط مختلف ايران تشکيل داد و با ماموريت به 17 سفارتخانه و هفت هزار مرکز تحقيقاتي  تخت مديريت "دفتر هماهنگي امور ايران" در آمريکا طرح نابودي ايران از درون پايه ريزي شد وانواع عمليات هاي خرابکارانه، جاسوسي و براندازانه را طرح ريزي کردند.

وي ادامه داد: اين اعضا پس از ماه ها تلاش به اين نتيجه دست يافتند که نظام جمهوري اسلامي با عمليات سخت متحمل شکست نخواهد شد و تنها راه فروپاشي آن نابودي توسط مردم اين کشور است،مانند خوارج که در جنگ صفين در سپاه حضرت علي(ع)  ايشان را تنها گذاشتند و سپاه حضرت به هم ريخته شد.
جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران بيان داشت: يکي از نظريه پردازان غربي و عاملان فتنه 88به نام مک کين چهار سال قبل از آغاز اين فتنه در سخنرانيي مي گويد" ايران را با جنبش سبز منهدم مي کنيم" . نتيجه فعاليت هاي دشمنان هم اين شد که طراحي فتنه 88 از اتاق فکر استکبار جهاني و به کارگرداني خائنان دروني انقلاب اسلامي از سر گرفته شد.

سخنران همايش نهم دي در شهرکرد با اشاره به اينکه فتنه گران، کارگردانان سناريوي استکبار جهاني بوده اند گفت: فتنه 88 ضربه هاي سختي به پيکره انقلاب و نظام زد اما معجزه انقلاب ، اين فتنه را به فرصت تبديل کرد.

وي با نام بردن از نهم دي به نام روز تجلي آيات الهي و ولايت محوري مردم گفت: اين روز باعث ياس دشمنان و باعث نقش بر آب کردن سرمايه گزاري ها و اهداف آنان براي نظام بود.
وي ادامه داد:  مردم هم نبايد هيچ گاه نهم دي ماه را فراموش کرده و بايستي هرسال و در هر برهه از زمان به آن پرداخته چرا که آينده انقلاب اسلامي ا ز گذشته آن روشن تر است و به لطف الهي  سنگرهاي اين انقلاب يکي پس از ديگري در حال فتح جهاني هستند.

حاجي صادقي گفت: اگر مير حسين موسوي، اين کانديداي اصلاحات در آن برهه از زمان فريب جبهه استکبار را نمي خورد و با بيانيه اي راستين با اعلام قبول نتيجه انتخابات ، بحث تقلب را به ميان نمي آورد، امروز به يقين رييس جمهور ملت بود و فتنه اي شکل نمي داد.

وي ادامه داد: خداوند متعال با ريزش غده هاي سرطاني اين انقلاب در بلوا ها و فتنه ها، همچنان نگهدار مردم و نظام اسلامي است.
 
جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران  در پايان عوامل فروکش کردن و نابودي نقشه هاي فتنه گران را سخنراني مقام معظم رهبري در خطبه هاي 29خرداد و همچنين قيام تاريخي مردم ايران و اوج فهم و زمان شناسي در نهم دي ماه عنوان کرد و گفت: به مسولان توصيه مي شود که قدرشناس رهبر و مردم بوده و به اين دو وزنه مستحکم تکيه کنند و نه به گفته هاي دشمن مستکبر، چرا که از دشمن جز دشمني چيز ديگري بر نمي آيد .



انتهاي پيام/510ب



مطالب کليدي: نهم دي , سال , 93 شهرکرد , مصلي , چهارمحال , همايش , برنامه , عکس , تصاوير


 
 
 
برچسب ها: نهم دي , 93 شهرکرد , عکس
 
گالری تصویر
گزارش تصويري همايش 9دي در شهرکرد


کد مطلب: 19837

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19837/نهم-دي-واکسينه-جان-انقلاب-غده-هاي-فتنه-گر-سنگرهاي-اسلامي-جهان-يکي-ديگري-حال-فتح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir