کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحيه اردل:

9 دي، نقشه کینه توزانه دشمن را نقش بر آب کرد

9 دی 1393 ساعت 8:54

9 دي شکوفا شدن و به بار نشستن درخت اعتقاد مردم در تحکيم پايه هاي انقلاب و حفظ ارزشهاي عاشورايي بود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل با اشاره به حماسه ۹ دي و بيداري ملت در برابر فتنه دشمنان اظهار داشت: نقش مردم در ۹ دي حفظ حرمت عاشورا و نظام مقدس جمهوري اسلامي بود؛ وقتي مردم متدين و غيرتمند ايران اسلامي متوجه شدند دشمن با تمام توان و نهايت خباثت به ارزشهاي اسلامي و آموزه هاي ديني و عقايد توحيدي آنها هجوم آورده، ملت شجاعانه و با خونهاي بجوش آمده به ميدان آمدند و نقشه کينه توزانه دشمن و فتنه گران را براي هميشه نقش بر آب کردند و نشان دادند براي مقابله با توطئه هاي دشمنان و فتنه گران در عرصه، حضور جوانمردانه دارند .

جمشيدي به انتخابات رياست جمهوري سال ۸۸ و فتنه آن سال اشاره کرد و گفت: آنچه موجب شکست اين فتنه شد حضور ملت در صحنه دفاع از ارزش هاي انقلاب و حماسه ماندگار ۹ دي است.

وي شبهه تقلب در انتخابات را طراحي شده از سوي دشمنان دانست و ادامه داد: در انتخابات رياست جمهوري سال ۸۸ دشمنان تمام تلاش خود را کردند تا با برنامه‌ريزي دقيق زمينه نابودي اين انقلاب را فراهم آوردند.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل همچنين به درايت و بصيرت رهبري در خاموش کردن فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: دشمنان در اين زمينه ايمان مردم و و وجود ولايت و رهبري را ناديده گرفته بودند و همين دو عامل مهم سبب شکست و پديد آمدن حماسه بزرگ ۹ دي شد.

انتهاي پيام/1024ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 19829

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19829/9-دي-نقشه-کینه-توزانه-دشمن-نقش-آب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir