کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بيانيه ستاد برگزاري نماز جمعه شهرستان بن به مناسبت يوم الله ۹ دي:

۹ دى روز خدا بود و خدا خواهى ملت ايران در آن متجلى شد.

8 دی 1393 ساعت 12:13

دى روزى بود كه اميد مستكبران به براندازى نظام اسلامى نااميد شد و دلهاى مستضعفان جهان بر بقاى‏ نظام اسلامى آرامش يافت.


به گزارش زنگ خبر، ستاد برگزاري نماز جمعه شهرستان بن به مناسبت يوم الله ۹ دي و دعوت ازمردم و مسئولين براي حضور با شکوه در روز يوم الله ۹ دى و در پى ۸ ماه صبر ملت و روشنگري و رهبري مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي بيانيه اي صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحيم


۹ دى روز خدا بود و خدا خواهى ملت ايران در آن متجلى شد.


۹ دى روز خدا بود و خدا خواهى ملت ايران در آن متجلى شد، ۹ دى روزى بود كه اميد مستكبران به براندازى نظام اسلامى نااميد شد و دلهاى مستضعفان جهان بر بقاى‏ نظام اسلامى آرامش يافت.

۹دى روزى بود كه ملت ايران به ميدان آمد تا نشان دهد كه يك‏پارچه در برابر دشمن است و گروهى منافق و واداده داخلى كه ابزار و آلت دست دشمنان خارجى شده‏اند در ميان اين ملت اثرى ندارند.

حضور مردم در ۹ دى اين پيام را به همراه داشت كه ملت ايران در برابر خواست دشمنان و فتنه‏ گران، آگاه و يك‏پارچه هستند دستاورد اصلى ۹ دى اين بود كه انقلاب اسلامى، پرتوان و زنده در ميان ملت ايران حضور دارد و اين انقلاب به پايان نرسيده است.

حضور مردم در ۹ دى اين پيام را داشت كه مردم به اين نظام اسلامى و حفظ و تداوم آن اعتقاد دارند، مردم معتقدند كه راهى كه امام خمينى(ره) در پيش پاى آن‏ها قرار داد، يك راه صحيح و يك حركت الهى است و تداوم اين‏راه يك فريضه دينى است و حفاظت از آن واجب است و كوتاهى در حفاظت از آن حرام است و از اين‏ رو است كه ۹ دى يك حركت دينى و اعتقادى نيز بود.

به تعبير رهبر معظم انقلاب اسلامى: «ايمان دينى، آن معجزه‏گرى است كه قادر است اولاً همه‏ ى مردم را بسيج كند و بياورد، ثانياً آن‏ها را در صحنه نگه دارد و ثالثاً سختى‏ها را براى آن‏ها هموار و آسان كند؛ هيچ ايمان ديگرى اين خصوصيت را ندارد. ايمان دينى مى‏ گويد شما اگر چنان‏چه فائق شديد و پيش برديد، پيروزيد؛

اگر كشته هم شديد، پيروزيد؛ اگر زندان هم افتاديد، پيروزيد؛ چون به وظيفه عمل كرديد. وقتى كسى يك چنين اعتقاد و ايمانى داشت، ديگر شكست برايش معنا ندارد؛ و وارد ميدان مى‏شود.

لذا مردم ولايت مدار شهرستان بن با حضور گسترده در مراسماتي که به همين مناسبت برگزار مي گردد بار ديگر با ولي امر مسلمين حضرت ايت العظمي امام خامنه اي مد ظله العالي تجديد ميثاق ديگري مي نمايد.


ستاد برگزاري نماز جمعه شهرستان بن ۹ ديماه


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 19824

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19824/۹-دى-روز-خدا-خواهى-ملت-ايران-متجلى

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir