کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه مؤسسه مردم نهاد کوثر هستی:

شاخه های آفت زده انقلاب را با بصیرت و آگاهی هرس می کنیم

7 دی 1393 ساعت 18:48

موسسه فرهنگی مردم نهاد کوثر هستی با صدور بیانیه، فرارسیدن سالروز حماسه بصیرتی ۹دی را گرامیداشت.


به گزارش جهانبین نیوز؛ بیانیه مؤسسه مردم نهاد کوثر هستی با آیه شریفه"ان الذین قالواربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الا تخافوا و لا تحزنوا وابشروا بالجنه التی کنتم توعدون" آغاز شده است.
این بیانیه می افزاید: تاریخ ۳۶ ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ۹ دی تجلی و تبلور بصیرت و آگاهی ،خروش آگاهانه ی مردم عاشورایی ایران علیه قانون گریزی است .

در این بیانیه تصریح شده است: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری از افتخارات ایران به حساب می آید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حماسه ۹ دی نماد عزت ، استقلال و بصیرت مردم ایران است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند و ما مردم ایران با صدای رسا اعلام می کنیم که اگر دشمن در برابر دین ما بایستد با تمام قوا و تجهیزات در برابر تمام دنیای آنهاخواهیم ایستاد .

این بیانیه به تأسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، ۹ دی را روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب دانسته که این حرکت ما اتمام حجت برای همه است .

در ادامه این بیانیه در چند بند تأکید شده است: ۱) ما جوانان ایران اسلامی در نهم دی ماه که یادآور روزی است که در آن بار دیگر "دست قدرت خدا" در دفاع از حریم ولایت از آستین ملت ایران بیرون آمد تا به تمام فتنه گران و حامیان غربی آن ها حقانیت کلام الهی "ان الباطل کان زهوقا" را یاد آوری کند با دفاع از حریم ولایت و با قرار گرفتن در سنگر ولایت از رهبرمان حمایت خواهیم کرد و به دشمنان نشان خواهیم داد که هیچ قدرتی نمی تواند ولایت و رهبری را از زندگی مردم ما خارج کند .

۲) ما با اتکا به فرامین مقام معظم رهبری در ۹ دی با بیداری و خروش مردم ایران همراه خواهیم شد و با حضور میلیونی خود نشان خواهیم دادکه اگر کسی بر سر شاخه درخت انقلاب بنشیند و فتنه گری راه بیندازد با بصیرت و آگاهی شاخه های آفت زده را هرس خواهیم کرد و فتنه گر را از صحنه انقلاب به انزوا خواهیم کشاند .

۳) ما مردم ایران دست همه کسانی را که به مقدسات، ائمه اطهار، باور های دینی مان توهین کنند و اقدام به شکستن حریم ها کنند کوتاه خواهیم کرد .

۴) ما جوانان و زنان ایران اسلامی با تاسی از مولا و مقتدای خود و با الگو گیری از بی بی دوعالم فاطمه زهرا (س) با حفظ حجاب اسلامی و ارزش های دینی با حسین زمان خود پیمانی دوباره می بندیم و با دفاع از ولایت اجازه نمی دهیم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی چهره انقلاب را تغییر دهند و با جو سازی و ایجاد فتنه در بین جوانان بخواهند جایی برای خود پیدا کنند .

در پایان این بیانیه آمده است:‌ ما مردم ایران همواره با بصیرت به وصایای امام راحلمان پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود تا به مملکت ما آسیبی نرسد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 19812

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19812/شاخه-های-آفت-زده-انقلاب-بصیرت-آگاهی-هرس-می-کنیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir