کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام برنامه هاي هفته نهضت سواد آموزي آموزش و پرورش شهرستان فارسان

6 دی 1393 ساعت 18:18

رئيس اداره سواد آموزي مديريت آموزش و پرورش شهرستان فارسان با اشاره به اينکه از 6 تا 12دي ماه به عنوان هفته سواد آموزي نامگذاري شده است، روز شمار و برنامه هاي اين هفته مديريت را اعلام کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهناز مرداني نژاد گفت: روز شنبه مصادف با اولين روز هفته سواد آموزي با عنوان "سواد آموزي و رسانه هاي جمعي"، روز يکشنبه "سوادآموزي و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام(ره) و مقام معظم رهبري ، روز دوشنبه "سوادآموزي و اقتصاد و فرهنگ در پرتو عزم ملي و مديريت جهادي " نامگذاري شده است.

وي ادامه داد: همچنين روز سه شنبه "سوادآموزي و بصيرت و ميثاق با ولايت و رهبري، روز چهارشنبه "سوادآموزي ومشارکت‌هاي بين بخشي"، روز پنج شنبه "سوادآموزي و شهداي عرصه سوادآموزي" و آخرين روز اين هفته يعني جمعه "سوادآموزي در سايه فرهنگ نماز و انتظار ناميده گرفته است.

رئيس اداره سواد آموزي شهرستان فارسان با بيان اينکه در اين هفته حدود ۱۳ تا ۱۴ عنوان برنامه نيز در نظرگرفته شده است خاطرنشان کرد: برنامه هاي هفته سواد آموزي با هدف سوق دادن افراد سمت سوادآموزي و اهميت سواد، ضرورت سواد آموزي و جذب حداکثري سواد آموزان اجرايي خواهد شد.

مرداني نژاد اظهار کرد: ديدار با امام جمعه فارسان و ارائه گزارش عملکرد يکساله به ايشان، شرکت در برنامه راديويي و مصاحبه تلويزيوني با محوريت عملکرد سوادآموزي و تقدير از فعالان عرصه سواد آموزي بخشي از اين برنامه ها محسوب مي شود.

وي درج سخنان امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري در سربرگ مکاتبات اداري با موضوع سواد آموزي، نصب بنر در ميادين شهرو مديريت آموزش و پرورش و ارسال پيامک به دستگاه ها و مديران مدارس و ... را از ديگر برنامه هاي تدارک ديده شده براي اجرا در هفته سواد آموزي برشمرد.

انتهاي پيام1020ج / ۵۹۰ پ


کد مطلب: 19773

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19773/اعلام-برنامه-هاي-هفته-نهضت-سواد-آموزي-آموزش-پرورش-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir