کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

حماسه 9 دي نشان از پويايي انقلاب اسلامي است

6 دی 1393 ساعت 8:19

حماسه 9 دي نشان از پويايي انقلاب اسلامی در مسير امام خميني(ره) و خلف صالح او امام خامنه اي(مد ظله العالي) است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه اردل در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با سفارش خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي ، گفت : وقف راهگشايي براي رفع محروميت‌هاي مادي و معنوي جامعه و يادگار خوبي براي کرامت انسان در پيشگاه بشريت و پيوند با آفريدگار است.

سلمانپور افزود: نيکوکاري و خيرخواهي وجه اشتراک همه اديان آسماني و تمدن بشري و وقف از بارزترين مصاديق نيکوکاري است که بنيادهاي بزرگ وقف مي‌تواند پشتوانه ارزنده‌اي براي اجراي خدمات علمي و فرهنگي باشد.

وي اظهار اميدواري کرد مردم بيش از گذشته با فرهنگ وقف و احکام وقف و ثمرات آن در جامعه آشنا شوند.

امام جمعه اردل با اشاره فرا رسيدن حماسه ۹ دي گفت: مردم ما در ۹ دي ۱۳۸۸ که يکي از ايام الله انقلاب اسلامي است با حضور پرشور و پررنگ خود و با حمايت همه جانبه از اين شجره طيبه الهي به جهانيان نشان دادند که انقلاب اسلامي زنده است و مردم حامي اين انقلاب هستند و اگر احساس کنند که انقلاب به خطر افتاده است به ميدان مي آيند و با حضور خود براي حفظ و تداوم انقلاب اسلامي تلاش مي کنند.

حجت الاسلام سلمانپور در بيان اهميت روز ۹ دي به فرمايش مقام معظم رهبري حضرت آيت الله امام خامنه اي اشاره کرد که مي فرمايند: بزرگترين ثروت براي يک نظام همين است که مردم پشت سر نظام باشند.

اين مقام مسئول افزود: حماسه ۹ دي نشان از پويايي انقلاب اسلام در مسير امام خميني(ره) و خلف صالح او امام خامنه اي (مدظله العالي) است.

سلمانپور به انتخابات سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و گفت:انتخاباتي که در سال ۸۸ با حضور چشمگير مردم برگزار شد مي توانست به يک مدال افتخار و جشن بزرگي براي ملت ايران تبديل شود ولي متاسفانه فتنه گري عده اي آن را به يک بحران سياسي و امنيتي براي کشور تبديل کرد تا حدي که دشمنان قسم خورده نظام جمهوري اسلامي براي براندازي نظام اميدوار شدندو به ميدان آمدند اما مردم قهرمان ايران در ۹ دي ۸۸ نشان دادند پاي نظام مقدس جمهوري اسلامي که ۳۰۰ هزار شهيد تقديم اسلام و انقلاب کرده است ايستاده اند و از ولايت فقيه و رهبري حمايت مي کنند.
لذا وظيفه ماست که نبايد گذاشت حماسه ۹ دي به فراموشي سپرده شود و اين حماسه بايد زنده بماند و در تاريخ انقلاب اسلامي ثبت گردد.

وي از مردم ولايت مدار شهرستان اردل خواست که اين روز و برنامه هاي ۹ دي را هرچه بهتر و با شکوه تر برگزار نمايند.

خطيب جمعه اردل در بخش ديگر به سفر اخير هيئت دفتر مقام معظم رهبري به شهرستان اردل اشاره کرد و افزود: در اين سفر مشکلات و مطالبات مردم مطرح شده و انشاالله اين سفر برکات ويژه اي براي شهرستان داشته باشد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 19746

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19746/حماسه-9-دي-نشان-پويايي-انقلاب-اسلامي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir