کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۱ هزار و ۴۰۰ برگه معاینه فنی در چهار محال و بختیاری صادر شده است

3 دی 1393 ساعت 15:44

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های چهار محال و بختیاری از صدور ۱۱ هزار و ۴۰۰ برگه معاینه فنی در این استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، فریبرز کرمی ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی اعضای شورای حمل و نقل استان با اصحاب رسانه از صدور ۱۱ هزار و ۴۰۰ برگه معاینه فنی در استان خبرداد و اظهار کرد: در استان ۲۱ هزار و ۷۲۷ راننده در دو بخش کالا و مسافر در این استان به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

کرمی با تاکید بر اینکه از این تعداد راننده هفت هزار و ۲۷۲ راننده در بخش مسافر با دو هزار ۴۹۷ ناوگان در ۴۳ شرکت مسافربری مشغول به فعالیت هستند، بیان داشت: در حوزه کالا ۱۵ هزار راننده با هشت هزار و ۵۰۰ دستگاه در ۴۸ شرکت های  باری در این استان مشغول به رانندگی هستند.

وی گفت: در بخش مسافر ۴۰۰ هزار سفر در سطح استان انجام شده است که ۴.۸ میلیون سفر توسط ناوگان مسافری صورت گرفته است و در بخش باری ۱۷۶ تن بار توسط ناوگان باری جابه‌جا شده است.

کرمی با تاکید بر اینکه هشت دستگاه دوربین تردد شمار در جاده های سطح استان نصب شده است، بیان داشت: چهار الی پنج دستگاه دیگر در جاده های استان نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه در راستای اموزش و ارتقاء کیفیت خدمات به مردم دوره های آموزشی با همکاری پلیس راهور و دیگر دستگاه های مربوطه انجام می شود، بیان داشت: در رساتای ایمن سازی دوره های آموزشی برای موتورسیکلت سوران، رانندگان، دانش اموزان، والدین و سرویس مدارس برگزار شده است.

مدیر فرودگاه شهرکرد نیز در این جلسه با بیان اینکه در فرودگاه شهرکرد پرواز تهران به شهرکرد و بالعکس و شهرکرد به مشهد و بالعکس انجام می شود، بیان داشت: در پرواز های شهرکرد به تهران ۷۹ پرواز انجام شده است که هشت هزار و ۵۲۷ مسافر و ۲۹ هزار و ۱۵۵ کیلوگرم کالا جابه جا شده است.

سید علی جعفر نیا با اشاره بر اینکه در مسیر شهرکرد به مشهد و بالعکس ۳۴ پرواز از ابتدای مرداد ماه در این فرودگاه صورت گرفته که تعداد دو هزار ۷۶۳ نفر مسافر و ۱۵ هزار ۸۹۷ کیلوگرم کالا جابه جا شده است، بیان داشت: پرواز ها با هواپیمای ماهان ۱۰۰ نفره با چهار موتور که با شرایط شهرکرد منطبق است صورت می گیرد.

وی افزود: پرواز های آموزشی، انتظامی، هلال احمر، درمانی و ... در طی ۲۴ ساعت در فرودگاه شهرکرد انجام می شود.

جعفر نیا درراستای زمین‌های موقوفه فرودگاه شهرکرد اذعان داشت: زمین های موقوفه فرودگاه شهرکرد توسط معاونت عمرانی استاندارو مسئولین استانی از اوقاف استان خریداری ویا با زمین دیگری تعویض صورت گیرد .

 انتهای پیام /1022ج/


کد مطلب: 19732

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19732/۱۱-هزار-۴۰۰-برگه-معاینه-فنی-چهار-محال-بختیاری-صادر-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir