کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بن:

فتنه ۸۸چراغ سبزي براي افزايش تحريم ها/۹دي فرصتي براي سنجش بصيرت افراد

3 دی 1393 ساعت 13:11

امام جمعه بن در نشست ستاد ۹دي نهم دي ماه فرصتي مناسب براي سنجش بصيرت دانست و افزود: در فتنه ۸۸ چراغ سبزي براي افزايش تحريم ها بود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه بن در اولين جلسه ستاد برپايي مراسمات نهم دي ماه در دفتر امام جمعه شهرستان بن ضمن تبريک حلول ماه ربيع الاول و تشکر از هيئات مذهبي براي شرکت در برپايي هرچه باشکوه تر مراسمات عزاداري سيدالشهدا عليه السلام گفت: روزهاي سال تفاوتي بايکديگر ندارند و هرروز روز خداست و اگر گناهي صورت نگيرد روز عيداست اما در موقعيت هاي مختلف حوادثي اتفاق مي افتد منجر به ماندگاري آن روز شده و هر سال برشکوه و عظمت آن روزها افزوده مي شود.


غضنفري نهم دي ماه را يکي از روزهاي فرخنده و مبارکي دانست که در اذهان مردم تا ابد ماندگار شد و افزود: در اين روز مردم ثابت کردند هميشه پشتيبان ولايت فقيه بوده و اگر کسي بخواهد با ولايت فقيه مقابله کند اجازه شکست خواهد خورد.


وي خاطر نشان کرد: نهم دي ماه اوج افزايش بصيرت عوام مردم بود و به جهانيان ثابت کرد دسيسه هايشان به جايي نخواهد رسيد.


غضنفري ضمن اشاره به ماندگاري عاشوراي حسيني و اربعين امام حسين عليه السلام گفت: تاريخ را ورق بزنيم خواهيم ديد در بسياري از برهه هاي زماني دشمنان اسلام قصد نابودي اين روزها را داشته و مي خواستند عاشورا و اربعين را از ذهن ها پاک کند.



امام جمعه بن تصريح کرد: اين روزها به خاطر اراده خداوند متعال ماندگار شد و نه تنها از عظمت آن ها کم نشد بلکه امروزه شاهد هستيم که اسلام توسط اربعين آقا اباعبدالله شناخته مي شود.


غضنفري تصريح کرد: فته ۸۸ از چندين سال قبل و با برنامه ريزي هاي دقيق براي از بين بردن واسلام طراحي شده بود و دشمنان به خيال خام خود با ايجاد اين فتنه ها و فريب مردم قصد براندازي اسلام و ولايت فقيه را داشتند.


وي گفت: افزايش يک باره شبکه هاي ماهواره اي و ترويج فرهنگ استفاده از ماهواره توسط غرب، افزايش پرواز هاي تهران- لندن در آستانه فتنه ۸۸ همه گوياي برنامه ريزي هاي دقيق دشمن است.


امام جمعه بن خاطر نشان کرد: سران فتنه ۸۸ و حاميان آنان که به صورت عامدانه و يا جاهلانه آب در آسياب دشمن ريختند خيانت بزرگي به اسلام و نظام جمهوري اسلام کرده که بخشيده نخواهند شد.


وي فتنه ۸۸ را يکي از عوامل افزايش تحريم ها عنوان کرد و گفت: در فتنه ۸۸ بابي خردي برخي افراد چراغ سبزي براي دشمنان نشان داده شد که به وسيله آن شاهد افزايش تحريم ها شده ايم و اگر اين کار صورت نمي گرفت قطعا تحريم ها افزايش نمي يافت.

غضنفري نهم دي ماه را فرصتي مناسب براي افزايش بصيرت مطرح کرد و گفت: اين روز به نام روز بصيرت و تجديد ميثاق با ولايت فقيه نام گذاري شده و فرصتي مناسب براي افزايش آگاهي و بصيرتمان است تا در برهه هاي مختلف بتوانيم راه درست را تشخصي بدهيم.


وي در پايان خاطر نشان کرد: مردم ما مردمي آگاه و درصحنه هستند و به خوبي وقايع فتنه۸۸ را رصد کرده و خود به خوبي متوجه دسيسه ها شده و راهپيمايي عظيم نه دي را خود جوش به وجود آوردند و اين حاکي از آن است که گاهي عوام مردم در صف اول خواص براي اسلام قرار مي گيرند.

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 19726

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19726/فتنه-۸۸چراغ-سبزي-براي-افزايش-تحريم-۹دي-فرصتي-سنجش-بصيرت-افراد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir