کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيام سرپرست دانشگاه شهركرد به مناسبت هفته پژوهش

23 آذر 1393 ساعت 13:06

دكتر شامحمدي سرپرست دانشگاه شهركرد با صدور پيامي، هفته پژوهش را گرامي داشت.


به گزارش جهانبین نیوز، دکتر شایان شامحمدی سرپرست دانشگاه شهرکرد با صدور پیامی، هفته پژوهش را به همه‌ي دانش پژوهان، اساتيد و فرهيختگان كشور تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و برنامه های دولت تدبیر و امید شاهد مجاهدت بزرگ و همت عالی نخبگان، فرهیختگان و پژوهشگران ایران اسلامی در عرصه تولید علم و گسترش مرزهای دانش هستیم.
بر کسی پوشیده نیست که تحقيق و پژوهش عنصر نجات بخش جوامع و عامل بلوغ و دست يافتن به زندگي آرماني است و از همین روست که همه جوامع براي دست يافتن به اهداف و آرمان‌ها، پيشرفت و توسعه و روش‌هاي بهينه زندگي ازپژوهش و تحقيق سود مي‌جويند، بنابراین آنچه مي‌تواند پژوهش و تولید علم را به توسعه پايدار كشور گره‌ زده و موجب پويايي و اثربخشي مؤسسات علمي شود، ارتباط بیش از پیش پژوهش­ها با صنعت و جامعه و مسئله محور شدن تحقیق و پژوهش­ها است، تا توسعه علمی کشور در خدمت توسعه صنعتی و فرهنگی قرار گیرد. علم و تحقیق بنا به فرمایش رهبر حکیم انقلاب اسلامی کلید قطعی پیشرفت کشور است و بسیاری از مشکلات موجود کشور با تکیه بر علم و پژوهش قابل حل است. تجاری سازی علم و تولید ثروت از یافته‌های علمی و رفع نیاز جامعه از طریق ارتباط دانشگاه با صنعت و تبدیل فکر و اندیشه به پدیده و ثروت از تکالیف مهم پژوهشگران و دستگاه‌های پژوهشی و فناوری کشور محسوب می گردد.
هفته پژوهش فرصتی است برای ارج نهادن به پژوهش، و تبیین جایگاه ارزشمند پژوهشگران و محققان و ترویج فرهنگ پژوهش در جامعه، اینجانب ضمن گراميداشت و تبریک اين هفته به همه دانش پژوهان، پژوهشگران، نوآوران، اساتيد و فرهیختگان، از خدمات علمی و پژوهشی اين عزيزان در دانشگاه نهايت تقدیر و تشکر را دارم و برای ایشان از درگاه ایزد منان سربلندی و موفقیت روزافزون در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، خواستارم.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 19543

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19543/پيام-سرپرست-دانشگاه-شهركرد-مناسبت-هفته-پژوهش

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir