کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاري هفتمين جشنواره استاني کاريکاتور عليه اعتياد در اردل

23 آذر 1393 ساعت 13:26

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل از برگزاري هفتمين جشنواره استاني کاريکاتور عليه اعتياد در بهمن ماه سال جاري در اين شهرستان خبرداد.


به گزارش جهانبین نیوز، قاسم همتي اردلي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل دقايقي پيش در گفت و گو با هفت چشمه از برگزاري هفتمين جشنواره استاني کاريکاتور عليه اعتياد در اردل خبرداد.

همتي افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري با همکاري انجمن هنرهاي تجسمي نقشينه در راستاي سياست هاي راهبردي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري با رويکرد نقش مشارکت هاي اجتماعي در کنترل و کاهش تقاضاي مواد مخدر و روان گردانها در سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي اقدام به برگزاري هفتمين جشنواره استاني کاريکاتور عليه اعتياد مي نمايد.

وي شرايط شرکت در جشنواره را اعلام نمودند که هر هنر مند فقط مي تواند با ارسال سه اثر در جشنواره شرکت نمايد و آثار ارسالي براي اولين بار به جشنواره ارائه و به جشنواره هاي ديگر ارسال نشده باشد.

همتي به موضوع جشنواره و مهلت ارسال آثار اشاره کرد و افزود :موضوعات اين جشنواره" اعتياد با رويکرد اجتماعي محور کردن مبارزه با مواد مخدر و روانگردان ها و تهاجم فرهنگي و شبکه هاي اجتماعي مي باشد
اين مسئول در ادامه آخرين مهلت ارسال آثار را هم ۲۰ دي ماه ۹۳ عنوان و زمان برگزاري جشنواره را هشتم بهمن ماه ۹۳ اعلام نمودند.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي افزودند جوايز جشنواره به شرح ذيل مي باشند و از علاقه مندان و هنرمندان خواستند با حضور پررنگ خود در اين جشنواره در جهت پيشگيري به مواد افيوني به جامعه خود خدمت نمايند.

نفر اول : تنديس جشنواره + لوح تقدير + جايزه نقدي به مبلغ ۳/۵۰۰/۰۰۰ ريال
نفر دوم :تنديس جشنواره + لوح تقدير + جايزه نقدي به مبلغ۳/۰۰۰/۰۰۰ ريال
نفر سوم : لوح تقدير +جايزه نقدي به مبلغ ۲/۵۰۰/۰۰۰ ريال
نفر چهارم : لوح تقدير + جايزه نقدي به مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰

انتهاي پيام1010ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 19532

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19532/برگزاري-هفتمين-جشنواره-استاني-کاريکاتور-عليه-اعتياد-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir