کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب نماز جمعه بروجن:

وارد شدن110 ميليارد ريال خسارت توسط افراد سودجو به شهرداري بروجن

21 آذر 1393 ساعت 19:42

خطيب نماز جمعه شهر بروجن ضمن تاکيد برخورد قانوني با افراد سودجو اظهار داشت:با تلاش بازرسي استان و برخي ديگر از دوستان مشخص شد که تصاحب غير قانوني زمين هاي اطراف ميدان بسيج بالاتر از 110 ميليارد ريال در چندين سال گذشته به شهرداري بروجن خسارت وارد کرده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل ازکلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به فرمايشات و پيام اخير مقام معظم رهبري در خصوص برگزاري همايش مبارزه با فساد تصريح کرد: مسئولان و سران سه قوه اگر واقعا به تعبير مقام معظم رهبري اعمال قانون کنند معني ندارد که ما ديگر شاهد اختلاس هاي کلان و فسادهاي مالي بانکي باشيم که صدها ساعت وقت قوه قضائيه گرفته شود.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به حضور يک روحاني فتنه گر در يکي از دانشگاهاي شيراز در روز داشجو گفت:اميدواريم به جايي برسيم که روز گراميداشت دانشجو عرصه جولان دادن حاميان فتنه قرار نگيرد که با حرف هاي نامربوط دانشجويان را تحريک کنند تا شعارهاي آنچناني سر بدهند و موجب خوشحالي دشمن شوند.

حسين نژاديان ضمن تاکيد برخورد قانوني با افراد سودجو گفت:با تلاش بازرسي استان و برخي ديگر از دوستان مشخص شد که تصاحب غير قانوني زمين هاي اطراف ميدان بسيج بالاتر از ۱۱۰ ميليارد ريال در چندين سال گذشته به شهرداري بروجن خسارت وارد کرده است.

وي در بخشي ديگر از خطبه ها به روز اربعين حسيني اشاره کرد و گفت:سنت حسنه حرکت سيل خروشان عاشقان و دلدادگان امام حسين (ع) از ۶۰ کشور با پاي پياده به سمت حرم آقا امام حسين (ع) براي تجديد عهد و سر دادن لبيک يا حسين(ع)است.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن حرکت سيل خروشان عاشقان امام حسين(ع) را تو دهني بزرگي به گروه هاي تروريستي منحرف دانست و گفت:دلدادگان ابا عبدالله حسين(ع) با اين حرکت به سردمداران اهل شرک و کفر و افراد خود فروخته در منطقه ثابت مي کند که هرگز دست از اهداف و آرمان هاي امام حسين(ع) دست نخواهند شست.

حسين نژاديان با بيان اين که حماسه راهپيمايي ده ها و صدها کيلومتر انسانهاي عاشق به طرف کربلاي حسيني نشانه ي زنده بودن نهضت و قيام امام حسين (ع) است ادامه داد:اين حرکت يک تو دهني بزرگي به تمام شيطان صفتان منحرفي است که اسلام هراسي،شيعه هراسي و ايران هراسي را در دنيا دنبال مي کنند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به اين که حماسه راهپيمايي به طرف حرم امام حسن(ع) در دنيا نظير ندارد گفت:مردم عراق با جان و دل و با تمام عاطفه و عشقي که به امام حسين(ع) دارند با اصرار ميزبان خيل عظيم اين عاشقان هستند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن يکي از علت هاي تاکيد بر زيارت اربعين را زنده نگه داشتن اهداف قيام امام حسين(ع) و شناخت حسينيان و يزيديان زمان عنوان کرد.

حسين نژاديان در پايان گفت: اگر مسئولان مي خواهند در ثواب زائران امام حسين(ع)شريک باشند بايد تدابير لازم را براي اين زائران به کار گيرند و طوري برنامه ريزي کنند که هنگام رفت و برگشت زائران به اين عزيزان اجحاف نشود.

انتهاي پيام 1020ج/۵۴۰/ک/


کد مطلب: 19511

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19511/وارد-شدن110-ميليارد-ريال-خسارت-توسط-افراد-سودجو-شهرداري-بروجن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir