کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرداخت بيش از ۵ميليارد ريال تسهيلات اشتغال زايي در راستاي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي در استان

2 دی 1393 ساعت 15:35

مسول شعبه نگار نصر چهارمحال و بختياري از پرداخت بيش از ۵ميليارد ريال تسهيلات اشتغال زايي در راستاي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي از ابتداي امسال در استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، مسول شعبه نگار نصر چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر گفت: به منظور اجرايي کردن فرمان مقام معظم رهبري(مدظله العالي) مبني بر اقتصاد مقاومتي و حمايت از طرح‌هايي که منجر به خودکفايي خانواده‌ها مي‌شوند اين شرکت از بسيجيان واجد شرايط با ارائه الگو، حمايت تسهيلاتي مي‌کند.

محمدي با بيان اينکه اين شرکت با همکاري معاونت هاي نيروي انساني و بسيج سازندگي سپاه استان، تسهيلات خوبي براي بسيجيان در نظر گرفته است گفت: سقف تسهيلات در بخش هاي اشتغالزايي براي بسيجيان از ۵۰ تا ۱۵۰ ميليون ريال است.

وي افزود: قالب فعاليت هاي شرکت بين المللي نگار نصر استان در بخش هاي اقتصاد مقاومتي و اشتغالزايي جوانان است که در بخش اشتغال زايي در رشته هاي مشاغل خانگي، خوداشتغالي، شرکت هاي تعاوني، کارفرمايي و نمايندگي آزمون تسهيلات ويژه اي براي بسيجيان جوياي کار قرار داده ايم.

محمدي بيان داشت: تا انتهاي سال ۱۳۹۲ ميزان ۱۶ ميليارد ريال تسهيلات اشتغال زايي در اختيار بسيجيان چهارمحال و بختياري قرار گرفته شده است.

وي، حمايت هاي ويژه در راستاي افزايش توليد در فضاي کسب و کار، تامين سلامت غذايي و بهبود محصولات دامي و گياهي را از ديگر فعاليت هاي اين شرکت برشمرد.

به گفته مسول شعبه نگار نصر چهارمحال و بختياري متقاضيان و جويندگان مشاغل مورد نظر مي توانند با ثبت نام در آدرس اينترنتي negarnasr.ir/job/و تکميل پروند ، از شرايط تسهيلاتي اين شرکت بهره مند شوند.
انتهاي پيام/۵۱۰ب


کد مطلب: 19504

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19504/پرداخت-بيش-۵ميليارد-ريال-تسهيلات-اشتغال-زايي-راستاي-تحقق-اهداف-اقتصاد-مقاومتي-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir