کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس پارک علم و فناوري استان:

برگزاری نمايشگاه علم و فناوري در شهرکرد / افتتاح مجموعه سوله علم و فناوري در هفته پژوهش

20 آذر 1393 ساعت 12:28

رئيس پارک علم و فناوري استان گفت: نمايشگاه پارک علم و فناوري با ۳۸ غرفه از روز يکشنبه ۲۲ آذرماه در شهرکرد بر پا می شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، دکتر رحيم ابراهيمي امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه ضمن تشريح برنامه هاي هفته پژوهش استان از برپايي نمايشگاه پارک علم و فناوري در دانشکده فني خواهران شهرکرد خبر داد و افزود: اين نمايشگاه با ۳۸ غرفه از روز يکشنبه ۲۲ آذرماه ۹۳ شروع و تا روز پنج شنبه ۲۵ آذرماه ادامه خواهد داشت.

وي هدف از برگزاري نمايشگاه را کمک به توسعه فناوري استان دانست و تصريح کرد: ما در امر پژوهش جايگاه مناسبي را در دنيا داريم ولي در عرصه فناوري بعد از خروج از دانشگاه کمتر کار شده است.

ابراهيمي پژوهش و فناوري را دوبال که بايد در کنار هم باشند خواند و خاطرنشان کرد: از برنامه هاي هفته پژوهش نمايشگاه علم و فناوري ايجاد فضاي رقابتي بين شرکت کننده ها و اهداي جوايز نفيس ، پخش راديويی زنده نمايشگاه و همچنين پخش تیزر تبليغاتي از صدا و سيماي استان، مي باشد.

وي به اهميت نقش آموزش و پرورش در عرصه خلاقيت و نوآوري اشاره کرد و اظهار کرد: با توجه به هماهنگي انجام گرفته با مديرکل آموزش و پرورش استان روزانه ۴ دستگاه اتوبوس در اختيار آموزش و پرورش استان قرار مي گيرد که دانش آموزان مقاطع مختلف را براي بازديد از نمايشگاه سازماندهي کنند که انتظار داريم تا پايان کار اين همکاري مستمر انجام گيرد.

رئيس پارک علم و فناوري استان با بیان اینکه فضاي پيش بيني شده نمايگاه ۱۲۰۰ متر است گفت: در حين بازديد مردم از نمايشگاه برگه هاي شرکت در قرعه کشي که به صورت روزانه مي باشد پخش خواهد شد که با همکاري صدا و سيما قرعه کشي و در روز اختتاميه جوايزي به برندگان اهدا خواهد شد.

ابراهيمي از افتتاح مجموعه سوله پارک علم و فناوري به نام شهداي فناور در هفته پژوهش خبر داد و افزود: در هفته پژوهش مديران و مسئولين ادارات استان از نمايشگاه علم و فناوري بازديد به عمل مي آورند که اين بازديد باعث تغيير نگرش مديران نسبت به ايده ها و خلاقيت هاي جوانان خواهد شد.

وي در پايان از صدور مجوز مرکز رشد واحدهاي فناور پارک علم و فناوري استان اشاره و تصريح کرد: اين مرکز براي حمايت مالي از افرادي که ايده هاي نو دارند و بضاعت مالي ندارند تشکيل خواهد شد و به افراد خلاقي که ايده هاي توليدي دارند کمک مالي خواهد کرد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 19502

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19502/برگزاری-نمايشگاه-علم-فناوري-شهرکرد-افتتاح-مجموعه-سوله-هفته-پژوهش

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir