کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجنماع بزرگ جاماندگان از حرم حسيني در شهر بن

20 آذر 1393 ساعت 12:17

هيئات مذهبي شهر بن در اقدامي شايسته در اربعین حسيني برای اقامه عزا گرد هم می آیند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، اين روزها هر عاشقي،مسلمان يا غيرمسلمان، از هر نقطه اي از دنيا که توانسته پياده يا سواره خود را به عراق رسانده و قدم در طريق الحسين (عليه السلام) گذاشته و آه و حسرت را براي جاماندگان از اين حماسه بزرگ يه وديعت نهاده است.


هیئات مذهبي شهربن که موفق به تشرف زيارت کربلا نشده اند در تجمعي بزرگ در خیابان نماز این شهر زيارت اربعين امام حسين عليه السلام را قرائت نموده و از راه دور با جابر بن عبدالله انصاري اول زائر کربلاي معلي به عزاداري و عرض ارادت مي پردازند.


هیئات مذهبی این شهر با این امر پسندیده اثبات می کنند هیئت وسیله ای برای عزاداری ها است و تفاوتی ندارد در کدام هیئت حضور داشته باشند، اصل عزاداری سیدالشهدا است و اتحاد میان مسلمانان با هیئت های مختلف شکسته نخواهد شد.


مسئولین این هیت ها از کلیه مردم برای حضور و همراهی در این اجتماع بزرگ دعوت کرده و زمان برپایی این مراسم را شنبه نه صبح اعلام نمودند.


مولاجان اگر که دست این جوانان پرشور و عاشق از آستان درگاه تو کوتاه گشته و دل هایشان در فراق تان بي قرار، از فرسنگ ها دور از حريم کبريايئت در سوگ تو جامه غم بر تن مي کنند و اشک ماتم مي ريزيند.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 19501

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19501/اجنماع-بزرگ-جاماندگان-حرم-حسيني-شهر-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir