کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۶آذر،نقطه‌ي عطفی در تاریخ مبارزات دانشجویان محسوب می‌شود

16 آذر 1393 ساعت 8:04

دكتر شامحمدي سرپرست دانشگاه شهركرد با صدور پيامي به مناسبت 16 آذر، روز دانشجو را گرامي داشت.



به گزارش جهانبین نیوز، دکتر شایان شامحمدی سرپرست دانشگاه شهرکرد با صدور پیامی ۱۶ آذر روز دانشجو، را به همه‌ي دانشجويان كشور تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

مَن سَلَک طریقا یَلتمِسْ فیهِ عِلْمَاً سَهّل اللَّه لهُ طَریقاَ إلى الجنّه
هر که به جستجوى علم راهى سپرد خدا براى وى راهى سوى بهشت بگشاید. « پیامبراکرم(ص)، نهج‌الفصاحه حديث ۳۰۲۶ »

 با سلام و درود به روح پر فتوح امام خميني (ره) ، شهداي ايران اسلامي به ويژه شهداي دانشجو و آرزوي سلامتي مقام معظم رهبري (مدظله العالي)
۱۶ آذر روز پیروزی خون پاک شهدای دانشجو بر استکبار جهانی و زیاده خواهان است که نتیجه آن در انقلاب شکوهمند اسلامی تجلی پیدا کرد .

بدون تردید۱۶آذر،نقطه‌ي عطفی در تاریخ مبارزات دانشجویان محسوب می‌شود. روزی که سنگ فرش دانشگاه با خون سرخ دانشجویان این مرز و بوم رنگین شد. دانشگاه‌های پرصلابت امروز ما نتیجه‌ی از خود گذشتگی‌ها و دلاوری‌ جوانان از جان گذشته آن روزها است و عزت و عظمت این کشور و نظام اسلامی مديون خون شهدا بالاخص شهداي دانشجو است.

اینجانب فرا رسیدن روز دانشجو که روز حق‌طلبي و آرمان‌خواهي است را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌ي شهدا به ويژه شهدای عرصه‌ي علم وفناوری و دانشجویان عزیز تبريك عرض نموده و امیدوارم درس‌هاي گذشته را چراغ راه آینده قرار داده، با استقامت و جهاد علمی، در تحقق اهداف نظام آموزش عالي كشور حركت كنيم. ضمن گرامي‌داشت یاد شهیدان قندچی، بزرگ‌نیا و شریعت رضوی و دانشجويان شهيد دانشگاه شهركرد تأكيد مي‌نمايم دانشگاه خط مقدم جهاد علمي و دانشجويان سنگربان شايسته‌ي آنند و پیشبرد اهداف علمی کشور تلاش و همت بيش از پيش همه‌ي دانشگاهيان را مي‌طلبد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 19379

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19379/۱۶آذر-نقطه-ي-عطفی-تاریخ-مبارزات-دانشجویان-محسوب-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir