کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده تهیه کننده فیلم شیار 143 در چهارمحال و بختیاری:

فیلم شیار 143 در مناطق محروم استان نمایش داده می شود

15 آذر 1393 ساعت 9:56

با هماهنگی و همکاری تهیه کننده شیار 143 این فیلم در مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری اکران می شود.


سولماز همت زاده در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اعلام این خبر گفت: اکران فيلم شيار ۱۴۳ یک هفته است که در شهرکرد آغاز شده و به زودی در هر ۹ شهرستان استان نیز اکران می شود.

همت زاده خاطر نشان کرد: اين فيلم با همکاری و هزینه تهیه کننده حتي در دور افتاده‎ترين شهرهاي استان که داراي سالن اجتماعات هستند اکران مي‎شود.

وی با اشاره به استقبال مردم از اکران فیلم گفت: خود مخاطبین این فیلم مبلغ این اثر فاخر سینمایی اند و سایرین را به دیدن این اثر تشویق می کنند.

همت زاده بیان کرد: این فیلم به دور از مضامین شعار زدگی و تکراری با داشتن فصل مشترک و جهانشمول مادر مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.

وی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد و موفقیت های کسب شده فیلم تصریح کرد: فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در آمد و مورد تحسین منتقدان سینما قرا گرفت، این فیلم علاوه بر کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی مریلا زارعی، به عنوان فیلم برگزیده مردم نیز انتخاب شد.

به گزارش جهانبین نیوز فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ با اقتباس از رمان "چشم سوم" نوشته نرگس آبیار داستان زنی به نام الفت را روایت می کند که در انتظار پسر خود خبر خوشی دریافت کرده و به آن دل می بندد و...

این فیلم دومین اثر بلند سینمایی نرگس آبیار است و در ژانر دفاع مقدس به موضوع مادران در دوران دفاع مقدس می پردازد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 19355

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19355/فیلم-شیار-143-مناطق-محروم-استان-نمایش-داده-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir