کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سازمانهای مردم نهاد یکی از عناصر جدی در مشارکت اجتماعی و بالندگی جامعه اند

12 آذر 1393 ساعت 20:31

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری سازمانهای مردم نهاد را از عناصر جدی در جذب اعتماد و مشارکت اجتماعی در جهت بالندگی جامعه دانست.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز خدابخش مرادی با اشاره به صدور 12 پروانه و بررسی 12 پرونده دیگر سمن ها در استان در سال 93 عمده مشکل سازمانهای مردم نهاد را عدم درک صحیح از جایگاه خود در جامعه دانست.

مرادی افزود:  رفع تناقض در قوانین، برطرف کردن ضعف منابع مالی و مدیریتی، تسریع در تصویب قانون سازمانهای مردم نهاد و توانمند ساختن را از جمله خواسته های سازمانهای مردم نهاد عنوان کرد.

وی تصریح کرد: سازمانهای مردم نهاد می توانند بستر ساز بسیاری از تغییرات و تحولات مثبت در زمینه زیرساخت ها و ظرفیت ها در حوزه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و زیست محیطی باشند.

مرادی با اشاره به زمینه و فرصت های مناسب برای فعالیت در این سازمانها گفت: کار در سازمانهای مردم نهاد به دور از بروکراسی و با سیاست مشارکت جویانه در کمترین زمان ممکن است.

وی گستره فعالیت سمن ها را مختلف و متنوع دانست و تصریح کرد: در رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، حفاظت از گنجینه های فرهنگی و زیست محیطی و اقدامات موثر اجتماعی و مددکاری سازمانهای مردمی و غیر دولتی در استان پیشرو اند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 19320

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19320/سازمانهای-مردم-نهاد-یکی-عناصر-جدی-مشارکت-اجتماعی-بالندگی-جامعه-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir