کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فراهم شدن مقدمات نصب دکل فرستنده صدا و سيما در منظريه شهرکرد

12 آذر 1393 ساعت 13:08

در نشست مشترک معاون سياسي امنيتي استاندار با مديران صداو سيماي استان مقرر شد، ايستگاه فرستنده و گيرنده راديويي و تلويزيوني در منظريه شهرکرد راه اندازي شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر در نشست مشترک معاون سياسي و امنيتي استاندار با مديران صداو سيماي استان که روز سه شنبه در صدا و سيماي مرکز استان برگزار شد، مقرر گردید در آينده اي نزديک دکل فرستنده و گيرنده صدا و سيما در منطقه منظريه شهرکرد نصب و راه اندازي شود.

مرادي، معاون سياسي امنيتي استاندار، گفت: براي پوشش کامل برنامه هاي رسانه ملي در اين منطقه نيازمند انتقال تجهيزات متعدي هستيم، در جلسه امروز نقش دستگاه هاي اجرايي در زمينه ايجاد بستر پوشش برنامه ها  مشخص شد تا شهروندان ما در منظريه هم بتوانند بهترين تصاوير را از رسانه ملي دريافت کنند.

رامک، مدير کل صدا و سيماي مرکز استان هم با اشاره به اينکه، در حدود 30 درصد جمعيت شهرکرد در منظريه مستقر هستند،اظهار داشت: اين مرکز آمادگي انتقال تجهيزات براي سيگنال رساني به منظريه را دارد.

وي افزود: تلاش کارکنان صداو سيماي استان بر آن است تا در مرحله اول شبکه هاي آنالوگ و در مرحله بعد، شبکه هاي ديجيتال  بر روي گيرنده هاي همشهريان قرار گيرد.

انتهاي پيام1020ج /510ب


کد مطلب: 19303

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19303/فراهم-شدن-مقدمات-نصب-دکل-فرستنده-صدا-سيما-منظريه-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir