کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رفع نقطه پرحادثه و ساماندهی گردنه منتهی به پل امیری ریگ

10 آذر 1393 ساعت 14:13

سرپرست راه و شهرسازی لردگان، از رفع نقطه پر حادثه و ساماندهی گردنه پل امیری ریگ خبر داد.



به گزارش جهانبین نیوز، روح الله غلامی میلاسی با اعلام این خبر بیان داشت:با اجرای تقریبی ۱۱۰متر کانال بتنی رو باز به عرض ۱/۲ متر و یک دستگاه پل لوله ای به طول ۱۰ و به قطر ۱/۲ متر با هزینه ای حدود ۵۰۰میلیون ریال بر روی گردنه و بستر جاده ارتباطی دهستان ریگ، یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان لردگان رفع گردید.

وی اظهار داشت:این اداره با تمامی تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در کنار پیمانکار محلی و حضور فعال مردم و شورای های اسلامی پر تلاش منطقه اقدام به جابجایی مسیر کانال آبیاری مزارع پایین دست نموده که این امر ضمن ساماندهی گردنه واصلاح شیب جاده ، باعث بالا رفتن ایمنی جاده ارتباطی دهستان ریگ شده است.

وی تأکید کرد:با توجه به وقوع حوادث متعدد و ناگوار در این نقطه و درخواستهای مکرر اهالی منطقه در طول سنوات گذشته و همچنین در راستای اهداف اداره کل راه و شهرسازی مبنی بر ایمن سازی مسیر تردد محورهای ارتباطی، امسال تصمیم بر اجرای این پروژه نموده ایم. که در ادامه جهت روکش آسفالت آن اقدام خواهد شد. با انجام این مهم که یکی از دغدغهای اصلی اهالی منطقه بوده است، موجبات رضایت و مسرت آنها فراهم شده است.

گفتنی است دهستان ریگ با جمعیتی بالغ بر ۱۴۰۰۰ نفر در فاصله ۲۵کیلومتری شرق لردگان متصل به جاده ارتباطی لردگان _مالخلیفه واقع شده است.
انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 19259

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19259/رفع-نقطه-پرحادثه-ساماندهی-گردنه-منتهی-پل-امیری-ریگ

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir