کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با دهه فجر؛

يادواره شهداء نصيرآباد و دشت زرين برگزار شد + تصاویر

30 آبان 1393 ساعت 21:10

همزمان با ايام الله دهه فجر، يادواره شهداي نصيرآباد و دشت زرين از توابع شهرستان کوهرنگ برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر؛ به مناسبت ايام الله دهه مبارک فجر، يادواره شهيدان حسن لهرابي و محمد رضا نصيري در حسينيه روستاي نصير آباد دشت زرين توابع شهرستان کوهرنگ با حضور خانواده معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، بسيجيان و مسئولين ادارات شهرستان برگزار شد.
 
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ در اين مراسم معنوي، ضمن گراميداشت ايام الله دهه فجر گفت: اين پيروزي و شادي مرهون رشادت ها و دلاوريهاي اين دو شهيد بزرگوار و شهداي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس، است.
 
حجت الاسلام والمسلمين صادق نيکنام، افزود: انقلاب ما بدون نام امام و شهداء در هيچ جايي شناخته شده نيست و امنيت و آرامش امروز ما نيز مرهون همين ايثارگري هاست.
 
نيکنام، با يادآوري اينکه؛" شهداء شمع محفل بشريت هستند"،‌اظهار کرد:‌ شهدا براي نجات بشر از ظلمت و تاريکي سوختند تا راه حقيقت و معرفت و سعادت را به ما ياد دهند.
 
وي، رسالت و تکليف خطير در مقابل خون شهيدان را يادآور شد و گفت: شهدا رفتند تا ما به جاودانگي در دو دنيا برسيم و ما بايد در قبال اين خدمت بزرگ ياد و خاطره اين عزيزان را گرامي بداريم و ادامه دهنده راه و سيره آنان باشيم.
 
نيکنام، در پايان سخنان خود افزود: مديون نبودن تنها با زنده نگه داشتن ياد و نام شهداء نيست؛ بلکه پيروي از ولايت ، حفظ دستاوردهاي امام راحل (ره) ، امر به معروف و نهي از منکر و برپايي نماز؛ شاخصه هاي اصلي و وظيفه يک بسيجي در قبال خون شهداست.

 تجليل از خانواده اين دو شهيد بزرگوار پايان بخش اين برنامه معنوي بود.
 

 













انتهاي پيام1020ج /610ک

 


کد مطلب: 19047

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19047/يادواره-شهداء-نصيرآباد-دشت-زرين-برگزار-تصاویر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir