کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل:

مساجد بهترين سنگر برای مقابله با ترفند های دشمنان است

28 آبان 1393 ساعت 8:19

مساجد بهترين سنگر برای مقابله حربه هاي شوم دشمنان است زیرا مساجد همیشه مملو از جوانانی است که ادامه دهنده راه شهداء هستند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي در همايش ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان بسيج در شهرستان اردل اظهار داشت: ريشه گرايش جوانان به اسلام در مساجد نهفته است و بصيرت دهي علما و روحانيان در امر اقامه نماز و ترويج احکام اسلامي موثر است.

جمشيدي تصريح کرد: مسجد جايگاه والايي براي ايجاد وحدت و برادري ميان مسلمانان دارد و دشمن به خوبي به اين جايگاه پي برده است.

وي با بيان اين که ايران آمادگي کامل براي مقابله با حربه‎هاي دشمنان را دارد گفت: دشمنان اين نظام بدانند بسيجيان ايران بيدار هستند، مسايل را به خوبي رصد مي‎کنند و باصلابت ايستاده‎اند تا با ايمان و تقواي خويش از آرمان‎ها و ارزش‎هاي نظام اسلامي دفاع کنند.

جمشيدي تصريح کرد: در جنگ نرم خاکريز دشمن مشخص نيست و از حربه‎هاي مختلفي استفاده مي‎کند تا در انديشه جوانان رخنه کرده و آنها را نسبت به دين و احکام الهي بي‎تفاوت کند اما اين بار هم بايد همانند هشت سال جنگ تحميلي در جنگ نرم دشمن پيروز شويم و براي اين پيروزي بايد با تمام توان وارد ميدان شويم.

فرمانده سپاه ناحيه اردل حرکت ديگر دشمن براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي را شبکه هاي ماهواره اي دانست و افزود: امروز بسيجيان به عنوان حافظان انقلاب و نظام بايد در زمينه اطلاع رساني و بصيرتي وارد کار شوند تا مثل هميشه نقشه هاي دشمنان برملا و پرچم عزت اسلامي ايران در جهان برافراشته و به استکبار جهاني ثابت کنند که ايران اسلامي حافظ ارزشهاي اسلامي و مدافع مظلومان جهان است و ديگر فريب حربه هاي شوم  دشمنان را نمي خورند.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 19003

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19003/مساجد-بهترين-سنگر-مقابله-ترفند-های-دشمنان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir