کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

امروزه دشمن با زبان و لباس دین به میدان آمده است

28 آبان 1393 ساعت 8:15

امروزه دشمن در لباس دين و با زبان دين جنگ نرم را به راه انداخته است که تنها راه سعادت، گوش به فرمان ولي امر بودن و اقدام بموقع همراه با بصيرت است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور در همايش ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان بسيج در شهرستان اردل اظهار داشت: کارکرد ویزه بصیرت آن است که باعث می شود ما را در مسير حق تا پاي جان نگه دارد.

سلمانپور افزود: بصيرت در اين است که درک کنیم کل يوم عاشورا و کل ارض کربلا، فقط نحوه جنگ فرق کرده است و امروزه هم کربلا، عاشورا، يزيد و يزيديان وجود دارند. ابزار جنگي آن زمان تير، کمان و نيزه و از اين قبيل بود و بايد ابزار جنگي زمان خود را بشناسيم.

اين مسئول در ادامه گفت: اگر ما توانستيم اين بصيرت را پيدا کنيم مي توانيم خود و خانواده مان را در مقابل دشمنان حفظ کنيم ولي بعضي از ما دچار غفلت می شویم تا آن جایی که غيرت ديني مان را به اين روش از دست داده ايم. 

وی در ادامه گفت: ماهواره تير نامرئی است که به قلب بعضي از خانواده ها اصابت مي کند و در حالی که متوجه نمي شوند، تمام فکرشان متمرکز بر جذابيت هاي اين ابزار شيطاني است در حالي که نمي فهمند اينها خودشان ابزار جنگي دشمن را بدست خودشان به خانه هايشان آورده اند نصب کرده اند.

سلمانپور درخصوص آسيبهاي ماهواره گفت: ديروز جنگ سخت بود و ما با بصيرت به رهبري امام راحل(ره) توانستيم از آن عبور کنيم ولي امروزه دشمن در لباس دين و با زبان دين اقدام به جنگ نرم نموده که تنها راه سعادت، گوش به فرمان ولي امر بودن و اقدام بموقع همراه با بصيرت است.

امام جمعه اردل در پايان تعداد کانالهاي مخرب را نقشه دشمن براي به باتلاق کشاندن جامعه بيان کرد و اظهار نمود: اکنون دشمن براي تخريب اذهان عمومي اقدام به گسترش شبکه‌هاي مخرب مي‌کند تا بر سرزمين‌هاي اسلامي از اين طريق سلطه داشته باشد.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 19002

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19002/امروزه-دشمن-زبان-لباس-دین-میدان-آمده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir