کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرهنگ بسيجي مبتني بر حرکتي دسته جمعي، فعال و متحرک در راستاي تحقق سبک زندگي اسلامي است

27 آبان 1393 ساعت 12:52

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري: فرهنگ بسيجي مبتني بر حرکتي دسته جمعي، فعال و متحرک در راستاي سبک زندگي اسلامي است و ما به برکت اين روحيه مقابل سکولارسيم ايستاده ايم.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر حجت الاسلام والمسلمين نکونام در همايش ائمه جمعه و جماعات، هيئات امناي مساجد و فرماندهان بسيج شهرستان شهرکرد گفت: بسيج يعني ايمان، تقوا، بصيرت، غيرت و شفافيت.

وي بيان داشت: هدف امام(ره) از فرمان شکل گيري بسيج ايجاد يک مجموعه مسلمان، مومن، متقي و بصير در جهت حفظ امانات اسلام و انقلاب بود.

امام جمعه شهرکرد هيئت امنا و ائمه جماعت مساجد و پايگاههاي بسيج را تلاشگران عرصه مسجد دانست و تصريح کرد: اين اقشار بايد يک همبستگي فوق العاده با هم داشته باشند.

وي يکي از وظايف اصلي بسيج را تمرکز بر بسط سبک زندگي اسلامي دانست و اذعان داشت: بسيجي يعني مسلمان مومن جامع و کسي که سبک زندگي اسلامي بر زندگيش حاکم است.

نکونام از سکولار به عنوان آفتي در دنياي امروز ياد کرد و بيان داشت: سکولاريست ها به دنبال جدايي دين از سياست و متن زندگي اند در حالي که مسلمان همه زندگيش حساسيت ديني و رفتار ديني است.

وي تاکيد کرد: فرهنگ بسيجي مبتني بر حرکتي دسته جمعي، فعال و متحرک در راستاي سبک زندگي اسلامي است و ما به برکت اين روحيه مقابل سکولاریسم ايستاده ايم.

نماينده ولي فقيه در استان تصريح کرد: مساجد يکي از کانونهاي اصلي ترويج اين فرهنگ اند و بايد اين روحيه و فرهنگ از طريق بسيج و مساجد در همه عرصه ها وارد شود و به متن جامعه تسري يابد.

وي تسري و بسط نيافتن فرهنگ و تفکر بسيجي را موجب ايجاد فتنه هايي نظير فتنه ۷۸ و ۸۸ دانست و اظهار داشت: بسيج و مساجد بايد با تلاش همگاني و هماهنگي، همفکري و حرکت درست و هنرمندانه به دنبال جذب اقشار مختلف خصوصاً جوانان باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 18994

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18994/فرهنگ-بسيجي-مبتني-حرکتي-دسته-جمعي-فعال-متحرک-راستاي-تحقق-سبک-زندگي-اسلامي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir